Welcome!

Z tej strony kilkunastoletnia dziewczyna, która od dłuższego czasu interesuje się modą i czerpie inspiracje z przenajróżniejszych źrodeł: magazyny, internet czy telewizja. Uwielbiająca eksperymentowanie z ubraniami i stylami, (ale bez przesady :p) która kryje się bowiem pod pseudonimem Wam zapewne jeszcze nie znanym-"JaMajka". Stwierdziła, iż spróbuje swoich sił w postaci blogerki, więc dlatego stworzyła tego bloga. Specjalnie dla Was.


Here is a teenage girl who is really interested in fashion and is inspired by different sources: magazines, internet or just TV. She loves to experiment with clothes and styles (but not too much :p), and she also is hidden by a nickname, which you probably don't know- "JaMajka". That girl decided to try herself in a role of a blogger, so that's why she made this blog. Especially for you.

JaMajka

11 komentarzy / comments:

  1. Ciekawie się zapowiada, fajny wygląd bloga.. tak więc nie pozostaje mi nic innego, jak tylko czekać na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten miły komentarz. :) Stylizacja już w drodze więc zachęcam do ponownych odwiedzin tego bloga.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Fajnie się zaczyna :)
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam www.euier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak. Już zaobserwowałam =] Dziękuję

      Usuń
  3. Bardzo ładnie powiedziane. Czekam na stylizacje. Obserwuję i liczę na rewanż: gabi-feria-land.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz lece sie dodac :>
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetny pościor!
    Ah Zapraszam też do mnie http://pauliiniia.blogspot.com/ Duuuuuuuuzo modowych nowości!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :> Czemu nie?

      Ja już się dodałam

      Usuń
  5. ja obserwuję twojego bloga, a czemu ty mojego nie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję już od dawna ;) Nie widać mnie w obserwujących, bo nie mam zdjęcia, ale zaraz postaram się to zmienić :]

      Usuń
  6. Anonimowy22.6.14

    Nice post. I learn something new and challenging on websites I
    stumbleupon on a daily basis. It will always be exciting to read through content from other writers and use a little something
    from other sites.

    my blog: fable the lost chapters age hack

    OdpowiedzUsuń