Vintage Jumpsuit

Dzisiaj założyłam na siebie ogrodniczki w stylu "Vintage". Kojarzą mi się z tym stylem, ponieważ są w kwieciste wzory i paski. Do tego założyłam trampki i... nic więcej, bo stwierdziłam, że stylizacja będzie bardzo prosta, bo lekko sportowa i swobodna.

Today I put on myself a jumpuit in "Vintage" style. It reminds me of it, because of it's floral pattern and stripes. I also wore trainers and... nothing else, because I decided to keep my outfit simple, because it's a little bit sporty and comfortable.







Ogrodniczki / Jumpsuit - NewLook
Bluzka / Shirt - H&M
Tramki / Trainsers - Converse

70 komentarzy / comments:

  1. Zestaw niesamowity, buty są wspaniałe. :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny zestaw, świetnie wyglądasz! ;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką przyjemnością, już dodałam do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już się dodałam. Czekam na nowe posty ;)

      Usuń
  4. śliczne converse :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale na fajne conversy ^^
    Ja mam wysokie i czarne ;*
    Obserwuje i zapraszam do mnie: http://onedirectionhistories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne conversy! dostępne w pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna czy te Conversy można kupić w Polsce, ponieważ kupiłam je za granicą w Anglii (:

      Usuń
    2. Tak właśnie myślałam! co lepsze to niedostępne:(

      Usuń
  7. Super, butki jeszcze nigdy nie widziałam takich conversów *.*

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the outfit so much! Converse<3 Following via GFC& Bloglovin,xo

    http://devil-wears-gabbana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne są te ogrodniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. trampki sa swietne :D a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz, fajne ogrodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem ciekawie się te ogrodniczki prezentują :) Pozytywnie !

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne są te trampki :)
    ja dopiero zaczynam swoją przygode z blogowaniem :)
    zapraszam do mnie:

    http://stylishmammy.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne ogrodniczki, a drugie zdjęcia bardzo pozytywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz wspaniale! bardzo fajne ogrodniczki i trampki :D
    jesteś niesamowicie urodna <3
    Obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. adorable!!!!!!!!!!!!!!!!!:)



    ps. let us know if you would like to follow each other
    xx


    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  17. ale Ty śliczna, uwielbiam drugie zdjęcie :D
    zapraszam do mnie - zielony Potter ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post, zapraszam do siebie
    bodyy-rockk.blogspot.co.uk
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. super trampki, poza tym - jestes sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega pozytywne zdjęcia ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne te portki! ; )

    pozdrowienia ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Już się dodałam. Teraz Twoja kolej ;)

      Usuń
    2. ja też już się dodałam. Obserwuję jako Joanna

      Usuń
  23. Follow you back now!!! Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. ale ślicznotka z Ciebie :*

    zapraszam,
    badratt.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super wyglądasz ! Cudne Conversy ! ;)

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for stopping by, I'm following you :)
    I hope you follow back now :)
    Cute outfit! :)
    http://dare2wear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am following you now ;) Follow me back, please? xoxo

      Usuń
    2. I thought I already followed you XD Following you now :)

      Usuń
    3. It's alright xoxo

      Usuń
  27. Zakochałam się w Twoich Conversach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. hej, sympatyczny blog :)
    obserwujemy? ;)
    http://www.mojaczerwonakokarda.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już się dodałam :> teraz Twoja kolej ;)

      Usuń
  30. Świetne ogrodniczki *.*
    Zapraszam ; )
    http://nbyen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ;) piekne zdjęcie na hamaku i cudowny kombinezon, szukalam czegos podobnego, ale nigdzie nie mogłam dorwać ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Love your cute jumpsuit! The print is amazing!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  34. Great post, my dear!

    we can follow each other if u want:)


    Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  35. I love your outfit so much!

    thanks for your lovely comment :) you're blog is great too. I'm following you now on GFC.

    join eFoxCity.com giveaway on my blog: http://the-caramel-dream.blogspot.com/2012/09/efoxcity-100-giveaway.html

    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. wow, I love your outfit so much:) this jumpsuit fits you perfectly :) <3

    OdpowiedzUsuń
  37. My Love,

    So beautiful post:*
    Thank you soo much. Happy to have you among my friends. Gladly follow you and hope to hear u soon.

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  38. dzięki za komentarz! super look! i przy okazji fajny blog, będę wpadać częściej :)
    obserwuję i pozdrawiam :)
    zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  39. slodko wyglądasz :D świetny blog!
    obserwujemy?
    zapraszam do mnie www.tynkaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Już się dodałam :)

      Usuń
  40. świetne trampy ! ;) i fajny blog ;)
    obserwujemy?

    http://hello-valentino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się dodałam :>

      Usuń
    2. ja Ciebie też :))

      Usuń
  41. YAY I like your converse!

    If you want to follow each other just let me know!

    donnaiveh.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  42. looks very cute!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ale słodko wyglądasz! cudne te ogrodniczki;) a w połączeniu z trampkami przypominają mi beztrostkie dzieciństwo:) J.
    co powiesz na wspólną obserwację?:D

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne !
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądasz :) Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow those overalls are just amazing! Am in love! Would you like to follow each other? xx haemeandrobecca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sure :) I am following you :D Now its your turn :>

      Usuń
  47. Trampki są obłędne!!! <3

    http://loves-bows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń