It's gettin' cold...

Wszyscy od dłuższego czasu czujemy, że zima się zbliża wielkimi krokami, a niektórzy z nas, na przykład ja, nie umieją się z tym pogodzić. Chcę lato! Strój znowu jest w ciemnej kolorystyce, ale jesienią lubię kontrastować z jasnymi ubraniami z lata. Nie zabrakło tutaj mojej ulubionej torebki, i oczywiście nowych bucików, które kupiłam dzisiaj, i jak tylko je zobaczyłam, musiałam kupić. Drobne perełki przyczepione są wokół całych butów. Są po prostu świetne! Czy Wy też tak uważacie?

Everyone feels, that winter is coming, and some of us, like for example me, cannot accept it. I want summer! My outfit is again in darker colours, because I like to make contrast between summer and autumn clothes. I put my faveourite bag and my new shoes, which I bought today. When I first saw them, I just felt like I had to buy them. Little beads or pearls are decorating the shoes. They are just amazing! Do you think the same?











bluzka / top - NewLook
kurtka - jacket - Zara
spodnie - trousers - NewLook
torba / bag - Primark
buty / shoes - NewLook

29 komentarzy / comments:

  1. swietna torba i spodnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te buciki, może i ciemna kolorystyka, ale naprawdę bardzo fajnie ;) Ja na twoim miejscu poćwiczyłabym trochę obróbkę zdjęć bo są one trochę prześwietlone i zawsze mogą być lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zdjęcia są prześwietlone, ale nie mam ostatnio czasu na "zabawę" z przeróbką zdjęć ;) Dziękuję za opinię ;]

      Usuń
  3. Super zestaw. Zakochałam się w Twoich bucikach - są mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też chcę lato, albo chociaż wiosnę hehe:) buciki są świetne, mają rewelacyjny kolor,pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  5. buty piękne... mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście, że obserwujemy, ja już ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ przepiękna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pięknie. :)Sama chciałabym takie buty, a o torebce już nie wspomnę!!! cuuudo :)

    a ja zdjęcia przerabiam w Picasa 3, piszę Ci tu, ale w komentarzu także Ci odpisałam

    Pozdrawiam, Oliwia
    inspiritsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że i tu mi napisałaś ;) Właśnie przed chwilą byłam u Ciebie na blogu ;)

      Usuń
  9. Great look dear!
    I follow you now!
    You follow me back??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sure :) I following you now as well :D

      Usuń
  10. Świetne buty. :) Fajnie wyglądasz.
    + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;) Już się dodałam, teraz Twoja kolej ;)

      Usuń
  11. ładny zestaw w modnych kolorach (:
    zapraszam do siebie :3

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ładne spodnie :)
    to ja obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice look! Would you like to follow each other via gfc? let me know! xx
    http://madeofstarsblog.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your comment, but we are following each other already xx

      Usuń
  14. bardzo fajne buty :) i spodnie ocyzwicie must have tego sezonu
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się dodałam ;) Teraz Twoja kolej :]

      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. bardzo fajny outfit
    śliczne buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. o ;) mam takie same portki ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz<3
    obserwuje i zapraszam do męskiego bloga;)
    mr-joeblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne spodnie i buty! super!:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już mi blog działa także serdecznie zapraszam do siebie;)
    Mr-joeblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kurtka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń