Pastel Colours

Co za wspaniała pogoda! Znów przypomniało mi się lato, a wraz z nim, letnie, pastelowe kolory. Uwielbiam takie połączenia- są to moje ulubione. Bardzo się cieszę, że znów piątek- czyli cały weekend przed nami, i mam nadzieję, że pogoda taka się utrzyma na te dwa dni...

What a wonderful weather! It reminded me of summer againg, and along with it, pastel colours. I adore dressups like this- they are my favourites. I am so happy that it's Friday- the whole weekend before us and I hope that the weather is going to maintain like this for at least two days...









marynarka / blazer - Primark
koszula / shirt - DIY
spodenki / shorts - NewLook
legginsy / leggins - Republic
koturny / wedges - Primark

24 komentarzy / comments:

  1. Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi sie marynarka i koszula <3 świetnie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna marynarka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. marynarka jest świetna, ale na takie rajstopy nie odwazylabym sie chyba ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. O marynarka jest bardzo ładna.
    pozdrowienia :))

    OdpowiedzUsuń
  7. marynarka swietna ;)

    zaprsaszam do siebie,organizuje konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne legginsy, koszula i marynarka :D mega podoba mi się zestaw!

    obserwuję i pozdrawiam z Modnej Polki :)
    www.cocomints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również mam nadzieję, że taka pogoda potrwa dłużej:) piękna marynarka! A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna legginsy, zestaw ogólnie bardzo udany. :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale z Ciebie chudzinka :)
    wyglądasz wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna marynarka! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dodałam się do Twojego ;)

      Usuń
  13. ooo jak najbradziej stytlizacja przypadla mi do gustu;):)

    pozdrawiam serdecznie;):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. koszulka jest piękna !
    dziękuje za odwiedziny, obserwuję Cię juz od dłuższego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh, zapomniałam! Mimo wszystko bardzo Ci dziękuję :33

      Usuń
  16. Thank you for your lovely comment!!
    I follow you now!!!!!!!
    If you want we can follow also on Facebook!! Let me know!! :)

    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam pastele jesienią : )
    Super rajstopy!

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka STRADIVARIUS ( zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, aczkolwiek to sa leginsy- nie rajstopy :)

      Usuń
  18. świetne połączenie kolorów, śliczna marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie wszystko niebanalnie zgrane:) bardzo mi się podoba bo jest inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń