Studs

W dzisiejszym poście pokażę Wam moją niedawno zakupioną sukienkę z ćwiekami i łańcuchami. Może brzmieć groźnie czy mrocznie, ale są to lekkie akcenty na ramionach. Nie dodawałam żadnej biżuterii z racji, że sukienka sama w sobie nieźle zdobi. Do tego założyłam czarne, długie skarpety- ale tym razem je lekko "zwinęłam", i w tej stylizacji nie są "naciągnięte". Buty które mam na sobie należą do moich ulubionych, zwłaszcza, że są bardzo wygodne, łatwo się je zakłada i bardzo lubię ich krój. Udanego Halloween!

In today's post I will show you my new dress with studs and with little chains. It may sound a bit scary or frightful, but actually they are just little ornaments on shoulders. I didn't add any jewelry because the dress is quite decorative. I also put on black, long socks- but this time I "curled" them up, and they are not "streched" in this outfit. The shoes I am wearing belong to one of my favourites, because they are so comfortable, easy to put on and I love the way the look like. Happy (or maybe scary) Halloween!



 


 






sukienka / dress - Ethel Austin
buty / shoes - DeShoes
skarpety / socks - River Island
sweterek / cardigan - Topshop

45 komentarzy / comments:

  1. Wyglądasz rewelacyjnie. Kocham ćwieki, a tutaj wyglądają dośc oryginalnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka, ładnie się w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka, taka alternatywna wersja małej czarnej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne buty *.*
    W połączeniu z sukienką wyglądają genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka - idealna mała czarna z pazurem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia przerabiam najczęsciej w gimpie, ale jeśli potrzebuję prostej, szybkiej przeróbki, a zdjęcia mimo wszystko są ładne, tak jak w ostatnim poście ( większość zdjęć tylko lekkie rozjaśnienie i te kilka kolorowych), to w photoscape. :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, dzięki za infromacje :)Też czasem używam Gimpa czy Photoscape :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. jak ja lubię takie stylizaje!

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka i buty świetne! kurcze..chyba zakochałam sie w tej sukience <3 :D obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego i koleżanki bloga :) http://monikaiizabela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, milo mi. Zajrze:)

      Usuń
  9. nice blog! following now with bloglovin and gfc!
    please follow me back :)

    http://are-you-gonna-be-my-girl.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie wyglądasz, na pewno taki ubiór przyciąga uwagę, dla mnie na plus;)

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem tylko tyle: GENIALNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. przejrzałam sobie poprzednie posty i bardzo podoba mi się twój styl! oficerki? pojawiły się moich 2 ostatnich a zarazem dwóch pierwszych stylizacjach na blogu i na modnej, gdzie znalazłam twojego bloga ;)
    obserwuję!

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zerknę na Twojego. Dziękuję :)

      Usuń
  13. great post! xx
    http://www.bekanicolee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne buty i sukienka :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Już się dodałam :)

      Usuń
    2. też dodałam ;)

      Usuń
  15. sukienka i buty ahh zakochałam się! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiście zapowiadało się groźnie i mrocznie, ale efekt mile mnie zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienka na tak!
    ale buty najlepsze, zazdroszcze ci ich;) wygladaja nieziemsko

    OdpowiedzUsuń
  18. Boska sukienka oraz buciki *.*

    Zapraszam do siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne połączenie sukienki, biker boots i zakolanówek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne buciorki masz *_*

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka jest świetna ;)


    http://malinowyrubin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny masz blog wiesz? Na pewno będę tu częściej zaglądać :D .PS. OBSERWUJEMY ? buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za tak mily komentarz :) Jasne, ze obserwujemy :)

      Usuń
  23. świetna ta sukienka:)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. So nice pics. I like the pleace. Perfect. Would you like to follow? Let me know.

    Have a nice weekend.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sure we can follow each other xx Have a nice weekend too :)

      Usuń
    2. Hi, with bkoglovin. It is easy. Only click on / Follow this blog with Bloglovin. You have it too on your blog like I have it. Right side.

      Nice weekend "O)

      Usuń
    3. Hi, Of course. I am following you back. I am 10/bloglovin.

      Nice weekend. "O)

      Usuń
    4. Oh I see now :) Thanks for the message.

      Usuń
  25. Lubię takie zestawy, buty masz świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna, fajna sukienka <3 Ja nie mam, nie wiem jak ty, ale pasowałaby tu czarna, lśniąca, mała kopertówka- taka jak w resertved <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety też nie posiadam żadnej :C

      Usuń
  27. hi hi your blog is amazing :) followed you now :) mind following back? :)http://www.thegirlwiththemujihat.com/ thanks a bunch!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I don't mind. I've added myself to the followers of your blog :)

      Usuń