We Are Young...

Witajcie! Stylizacja z przed dwóch dni, kiedy się ociepliło o dobre parę stopni! Dawno nie wychodziłam bez kurtki na dwór, a tu nagle weekend i cieplutko. Szorty, które przerobiłam ze starych spodni brata, z racji, że spodobały mi się zdobiące je ćwieki. Buty z flagą Wielkiej Brytanii, które zakupiłam tego samego dnia w mieście i dlatego postanowiłam Wam je zaprezentować. :)

Hello! Outfit from two days ago, when it was warmer by a couple degrees! I did not go outside without a jacket for a very long period of time, and suddenly it was warm at the weekend. I have transformed my brother's old trousers into a shorts, because I really like the studs. Shoes have a Great Britain flag pattern, which I bought exactly the same day in town, so I decided to present them to you. :)











bluzka / blouse - Next
koszula / shirt - NewLook
spodenki / shorts - DIY
trampki / trainers - NewLook

20 komentarzy / comments:

  1. zazdroszcze słoneczka

    www.jagamix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw. Buty mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trampki koniecznie muszę kupić siostrze! teraz wiem już gdzie!

    http://jadorelamodeetlestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. szorty bardzo fajnie się prezentują:) A.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądają tak przerobione spodnie, zazdroszczę takich nóg, ja po minus 10 kg bym tak nie wyglądała
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fancy following each other? I really love your blog hehe
    Rachael
    http://thenew62.blogspot.co.uk/
    xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sure! Ive added myself to the followers on your blog :D

      Usuń
  8. that outfit looks amazing and these pictures are beautiful!! xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz!
    Bardzo mi się podoba to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo tu sympatycznie u Ciebie ;)http://www.madamedeluxe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń