This Is Me

Moją nową zdobyczą jest czarna kamizelka w frędzelki, która od kilku dni czekała abym zrobiła z nią stylizację. Obecna pogoda jest fatalna, więc trudno mi było ją założyć, aby była widoczna na zdjęciach, a nie chowała się pod grubą kurtką. Na szczęście znalazłam u siebie w szafie bordową, skórzaną kurtkę, którą kilka miesięcy upolowałam na wyprzedażach. Bardzo ją lubię zakładać, zwłaszcza, że bordowy kolor jest bardzo modny w tym sezonie. :)

My new purchase is a black vest with with lots of tassels. It has been waiting for me to make an outfit for several days. The current weather is terrible, and it was difficult for me to put it on without hiding it under the  coat or jacket. Fortunately, I found a burgundy imitation leather jacket, which I bought a couple of months ago on sales. I love that jacket as, that colour is really trendy this season. 

(przepraszam za zdjęcia, były robione w pośpiechu / sorry for the photos, done in a hurry)








kamizelka / vest - H&M
sweter / sweater - Next
spódniczka / skirt - Primark
buty / shoes - De Shoes




27 komentarzy / comments:

  1. Ślicznie wyglądasz:) Kamizelka i spódniczka zdecydowanie wpadły mi w oko! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Real beauty <3 I followed you, sweetheart! Let's stay keep in touch!

    -Mademoiselle S.

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej kamizelka jest cudna, zazdroszczę, też chcę taką :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna, świeża i oryginalna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi calosc kolorystycznie, bardzo fajne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamizelka jest genialna, z reszta jak cały zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rewelacyjną spódniczkę :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buty ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna spodniczka :) super polaczenie kolorkow :) bardzo ci pasuja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna ta kamizelka! Taka westernowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dobre określenie! :)

      Usuń
  12. ślicznie :) ładna spódniczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. You are so cute :)
    Great outfit!
    Good luck for your blog :)
    xo

    http://the-empire-state-of-mind.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniała stylizacja!!<3 kamizelka i spódniczka są rewelacyjne<3:)

    OdpowiedzUsuń
  15. spódniczka genialna! w ogóle wszystko przepięknie połączone :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna spódniczka: )


    zapraszam do siebie, może coś się spodoba i zaobserwujesz: http://breatheliffe.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  17. spódniczka słodka :) jestem z modnej polki i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. cute!

    www.fourth-dimensions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń