I Can Almost See It

I jak Wam minęły Święta? U mnie tyle się działo, i tym faktem będę chyba musiała usprawiedliwić swoją tymczasową nieobecność. Jestem szczęściwa, że wreszcie udało mi się zrobić posta, i to dzięki pomocy mojej przyjaciółki, która tym razem robiła zdjęcia. Stylizacja jest w tym przypadku bardziej zimowa, ponieważ zarzuciłam na siebie grubą, zimową kurtkę o kolorze khaki , którą miałm już okazję nosić przez ostatnie pare dni. Jak już zauważyliście, miałam na sobie wielki, różowy szal, ponieważ uwielbiam takie zimowe dodatki.

How was your Christmas? I was doing soo much, and that's my excuse for being absent. I am so happy, that I finally got a chance to write a post for you and thanks to my friend, who did the photos of me. As you can see the outfit is more for a winter weather, because I wore a thick coat. I also wore a huge, pink scarf because I love this type of stuff when it's cold.





 
 







kurtka / coat - Primark 
sweter / sweater - Primark
leginsy / leggins - H&M
szal / scarf  - ?
buty / shoes - New Look


31 komentarzy / comments:

  1. Śliczny sweterek

    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki!!!! Sweterek i buty-cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kurtka i kolor szalika :))
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie :) prześliczny sweterek!
    u mnie święta cóż, nie wiem kiedy się zaczęły i kiedy miały swój kres. w ogóle ich nie poczułam, co bardzo żałuję tęskniąc za dzieciństwem i tym klimatem!

    http:// ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  6. święta zdecydowanie trwają za krótko, piękny sweterek:) A.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny zestaw ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny outfit :) Genialną masz tą kurtkę :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka i sweterek świetne *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne buty i kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pozytywne fotografie. :) Ciekawy outfit.

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek i szalik mega ;D ii jak pozytywnie :3

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny codzienny look
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. szalik ma cudowny kolor <3 a stylizacja jest ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne stylizacje, obserwuję bloga i liczę na rewanż : )

    imemmanuelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny look, jak zawsze. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, jak miło. Dziękuję oraz życzę tego samego! :)

      Usuń
    2. Dzięki, buty są genialne! :*

      Usuń
  17. Świetna stylizacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Cute pics :)

    New post on :
    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline.

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczny usmiech ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. sweterek świetny :)
    zapraszam czasem do siebie http://mademoiselleantoinettemarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny blog! <3
    strasznie mi się podoba ;)
    Obserwuję :)
    I zapraszam do siebie :)
    http://closethewindowandgetthefuckout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Troszkę poprzeglądałam Twojego bloga
    Gratuluję
    Jest ciekawy
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz spowodował uśmiech na mojej twarzy. Nawet nie wiesz jak mi jest niezmiernie miło czytać takie komentarze. Dziękuję :)

      Usuń
  23. Uwielbiam takie kapuzy w kurtkach, są świetnych dodatkiem, zwłaszcza dla osób - takich jak ja, które uwielbiają futrzaki. :)

    Dużo dobrego w 2013 roku! Wielu blogowych inspiracji i oczywiście świetnych zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny Blog <333

    Zapraszam do mnie :

    welovekostecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń