Pink!



____________________________________________________________________________________________________________________________


Jak widzicie u mnie (jeszcze?) nie zaatakowała zima, choć bardzo bym chciała. Założyłam na siebie strój w którym górują ciemniejsze barwy, choć różowa koszula rozjaśniła całą stylizację. Bransoletkę ukradłam mojej Mamie, bo stwierdziłam, że jest mega oryginalna i muszę ją Wam pokazać na blogu. Uwielbiam również taki styl♥ Jak Wam podoba się efekt?

As you can see winter didn't occur (yet?) in the place where I live, even though I really want it to. Today I wore an outfit that has mostly got dark colours, but the pink shirt has brightened the whole outfit. I stolen that bracelet of my mum, as I wanted to show you on the blog how unique it is. I actually love that style♥ What do you think overall?






koszula / shirt - H&M
sweterek / cardigan - ?
spódniczka / skirt - Primark
bransoletka / bracelet - Miss Selfridge
kolczyki / earrings - New Look
to metalowe coś co mam na uchu ;)  / ear cuff - River Island


27 komentarzy / comments:

  1. Bransoletka mega <3 Cała stylizacja również znakomita ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoletka jest świetna :)podoba mi się też spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolory, przepiękna bransoletka!

    http:// ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor spódniczki bardzo ciekawy. całość super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoo, takiej bransolety jeszcze nie widziałam:)) Jest mega oryginalna :) Wyglądasz bardzo słodko ;) Buziaki kochana <3
    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor spódniczki, podoba mi się:) A.

    OdpowiedzUsuń
  7. super spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz ;)
    Bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem zwolennikiem różowych stylizacji, ale wyglądasz naprawdę dobrze. Świetnie wszystko dobrałaś, połączenie nie jest ani odrobinę infantylne, jest klasyczne i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta bransoletka jest BOSKA *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja! Bardzo adne zdjęcia. Masz super bloga, wiesz?
    Do której chodzisz klasy/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Obecnie chodzę do drugiej klasy w gimnazjum ;)

      Usuń
  14. Bransoletka jest super!
    Pozdrawiam. :)
    PS> obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa bransoletka!Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog. Bardzo fajny zestaw :)
    Zaobserwowałam i liczę na rewanż :)

    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już lecę się dodać do obserwatorów :)

      Usuń
  17. fajne :D

    http://paulla-blog.blogspot.com/ - zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne połączenie kolorów - niby się gryzie, a wyglda dobrze :)


    Pobserwujemy blogi i fanpage? :)

    OdpowiedzUsuń