2013

No to witamy w Nowym Roku! Przepraszam Was wszystkich za tak spóźnione życzenia noworoczne, lecz pogoda nie sprzyjała aby wcześniej zrobić zdjęcia na dworze. Dzisiaj zaprezentuję Wam moją stylizację noworoczną w której przywitałam 2013. rok. Kolory, które najbardziej kojarzą mi się z sylwestrem to zielony oraz granatowy, dlatego bardzo spodobała mi się ta sukienka gdy zobaczyłam ją w sklepie. Po prostu MUSIAŁA być moja. Do tego założyłam czarne szpilki, w których uczyłam się chodzić dobrych parę tygodni. A Wam jak minął sylwester? Macie jakieś postanowienia noworoczne? Ja mam, chcę być bardziej zorganizowana. :)

So, welcome to New Year! I apologise for the very late wishes, but the weather wasn't suitable to take some pictures outside. Today I am going to show you the outfit I wore during the New Year's Eve. The colours, which remind me of the New Year's Eve are dark blue and green, and that's why I really liked the dress in the shop when I first saw it. I though that it MUST be mine. I also wore black high heels, in which I learned to walk in for a couple of weeks. How did you spend the New Year's Eve? 






sukienka / dress - H&M
buty / shoes - Debenhams


21 komentarzy / comments:

  1. Masz bardzo ładną sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna sukienka :P:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeje.. sukienka piękna! Ale ty piękniejsza!!

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka*________*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely dress!!! You look beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że na górze nie jest dopasowana do ciała :) wyglądałaby o wiele piękniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, też lekko ubolewam nad tym faktem. Ale i tak sukienka mi się strrasznie podoba :)

      Usuń
  7. Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
    Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie.

    uniqevisionofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, wielu tak fajnych stylizacji;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta,
    Pyzoletka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo oraz życzę wzajemnie :)

      Usuń
  11. Your dress is amazing <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful pictures my dear! your blog is so lovely!:)
    we can follow each other if you want :)
    http://www.borsadimarypoppins.com/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I followed you, so now it's your turn ;)

      Usuń
  13. Ładna sukienka, ostatnio mnie kusi taki fason ale ze złotą gorą i kremowym dołem ; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak, złota góra i kremowy dół też by mnie kusiła :)

      Usuń
  14. bardzo ładna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń