Stay

Pamiętacie może post z kobaltową spódniczką w kwiaty? Dzisiaj pokażę Wam mój drugi zakup wykonany z bardzo podobnego materiału, którym jest sukienka od wholesale-dress.net. Pastelowy różowy kolor oraz materiał mnie urzekły, gdy zobaczyłam ją po raz pierwszy. Popielata kurtka a'la marynarka, którą miałam na sobie to był zakup w dziesiątke! Jest bardzo ciepła oraz bardzo miła w dotyku, że stała się moim ulubionym zimowym ciuszkiem. W nim zima mi nie straszna! :)

Can you remember the post with a navy blue skirt in flowers? Today, I am gonna show you my another purchase that is made out of similar material, which is a dress from wholesale-dress.net. Pastel pink colour and THAT material must have been mine when I saw it for the first time. I made a good decision to buy that gray jacket/ blazer I wore today. It keeps me warm and it's soo fluffy I absolutely love to wear it. 





 



sukienka / dress - KLIK! / CLICK!
marynarka / blazer - New Look
torebka / bag - H&M
baleriny . flat shoes - New Look


25 komentarzy / comments:

  1. Przepiękna sukienka!! <3
    zakochałam się w niej, ale czy Ci nie zimno?? :3

    Pozdrawiam, Oliwia
    inspiritsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że troszkę było, ale czego się nie robi dla bloga? :)

      Usuń
  2. śliczne balerinki :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo jaka ona jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna sukienka ;) Chcę już lato ,żeby takie rzeczy można było nosić :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka!


    Obserwuję !
    http://closethewindowandgetthefuckout.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka <3
    PS:
    Bierzemy udział w konkursie na blog roku po prawej stronie na blogu jest baner wystarczy kliknąć i dowiedzieć się co i jak - byłybyśmy wdzięczne za sms-a kosztuje to tylko 1.23 a dla nas to wielka szansa :)
    Z góry dziękujemy i obiecujemy, że jeśli byś chciała w jakiś sposób możemy się odwdzięczyć :D
    xoxo
    Simple Girls

    OdpowiedzUsuń
  7. ta sukienka jest cudowna!!!!! love,love,love!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja najlepsza stylizacja!!!! Pieknie wygladasz! A sukienka to cudo!! Zapraszam do mnie na konkurs:) Do wygrania dowolna rzecz ze sklepu Sheinside.com :) Szczegoly na blogu!:)

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna sukienka!!!! Kurteczką świetnie przełamałaś jej romantyczny styl. Pięknie wyglądasz :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. you look cute in that dress! :D
    I just found your blog and it is pretty cool♥
    Hope you can visit my blog (:
    http://thehiddenroots.blogspot.mx/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczna sukienka
    wgl fajny blog
    zobaczysz na moj blog?
    lucyystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Stunning dress, looks great on you. :)
    Thanks for visiting, I'm following you now. :)

    http://jonnessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. I fell in love with that dress! it is simply gorgeous! Following you on GFC! it will be great if you visit my blog and maybe follow me back. :)

    Kisses, Lucy :)
    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz, cudowna sukienka ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, piękna ta sukienka :))) Też chcę taka :)
    Obserwujemy może? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dodałam się do obserwatorów :)

      Usuń
  17. Ten pastelowy róż i materiał też mnie urzekł, zresztą bardzo lubię te wytłaczane róże, mam nawet sukienkę i sweterek z takiego materiału. :) Pięknie wyglądasz, mam nadzieję, że nie zmarzłaś za bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miły komentarz na moim blogu od takiej blogerki jak Ty (!). Muszę przyznać, że troszkę zmarzłam, ale trzeba się w końcu poświęcać dla bloga... :)

      Usuń
  18. świetna sukienka, bardzo mi sie podoba! :) ZAPRASZAM! Trochę męskiej mody. http://hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Love your flats =) too cute
    xo JANE xo
    http://livingwithjane.com/zinio-announcement-giveaway

    OdpowiedzUsuń
  20. super sukienka :) Bardzo fajne stylizacje, Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń