New in: Pastels

Niedawno wybrałam się na mini zakupy i udało mi się zdobyć parę perełek. Chciałabym się z Wami podzielić dyskretnymi zdjęciami, które mogą wyglądać jak zapowiedź jakiegoś posta. Kto wie? Od dawna marzyłam o ubraniach o pastelowych barwach, lecz okoliczności nigdy nie sprzyjały, aby sobie takie sprawić. Jak widać to nie są zimowe ciuszki, lecz będę je nosić w letnich stylizacjach, lecz nie mogłam się powstrzymać aby je pokazać na blogu za parę tygodni / miesięcy.
Chcecie abym częściej dodawała posty, które nie tylko pokazują moje stylizacje? 

Recently I went on a mini shopping and I bought some interesting stuff. I wanted to share these and spice up the blog. This may look like a preview of another post or something. Who knows? I always wanted to have some pastel clothes in my wardrobe, but I couldn't get any because of various circumstances. As you can see these are not winter clothes and therefore I will not wear them in my winter outfits, but I just couldn't resist to show them on blog. 
Do you want me to add posts more frequently, which are not only my outfits?








21 komentarzy / comments:

  1. cudowne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy25.2.13

    dyskretnie je pokazałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne rzeczy :))) zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się ciekawie :)
    czekam na stylizacje z nowościami :)

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolorki, świetny kołnierzyk:) A.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow !
    ile cudnych nowości..

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobną różową torebkę :) reszta wygląda super :))

    OdpowiedzUsuń
  8. MAtko jakie cudne rzeczy!! *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog, na pewno będę wpadać częściej. ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pastelki, już nie mogę się doczekać kiedy wyciągnę swoje i zacznę w nich chodzić ... ciekawy blog, będę wpadac częściej

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely!
    xxx

    Fashion Seine

    http://fashionseine.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy1.3.13

    Nie moge sie doczekac styliacji :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak :) Takie posty również mogą być fajne! Po za tym wspaniały nagłówek i szablon bloga! Obserwuję i liczę na rewanż! ananaseq.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana :) + za komentarz się nie obrażę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jak miło. Już dodaję się do obserwatorów :)

      Usuń
  15. Bardzo podoba mi sie twój blog :)
    Masz bardzo fajne posty :)


    Zapraszam do mnie
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne rzeczy.
    obserwuję.
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. You have a very cool blog!

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne kolory. czekam na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love the pearl collar!

    Nadine

    MadCrazyBeautifulLife.BlogSpot.Com

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy15.3.13

    Skąd to z perełkami?

    OdpowiedzUsuń