No Way

Nie wiem jak Wy, ale uwielbiam góralskie klimaty, szczególnie w zimę, kiedy w góry są pokryte białym puchem. Dlatego w dzisiejszej stylizacji wzorowałam się na góralskim stylu i jego ciepłych, bawełnianych ubrań. Uwielbiam beże i odcienie brązu, dlatego cała stylizacja jest dzisiaj w tych kolorach. Mam nadzieję, że spodoba Wam się to inne połączenie i przypadnie Wam do gustu tak jak mi. 

Sorry, no translation today.







kamizelka "baranek" / vest - DenimCo (Primark)
spodnie / trousers - ?
nauszniki / earmuffs - DenimC0 (Primark)
buty / shoes - De Shoes
plecak / rucksack - Urban Outfitters



20 komentarzy / comments:

  1. Ja też uwielbiam takie kolorki!!!! a kamizelka jest MEGA!!! Całość super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka Ty jesteś urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog (:
    obserwuję i likuje
    zapraszam do siebie (:

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz ,jesteś śliczna ! :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your vest! So unique! :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna kamizelka, super jest! Taka... góralska! :)

    PS. Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. BOZE, BOZE, BOZE. Ta kamizelka jest cuudowna :^ Strasznie podobają mi sie wszelakie kurteczki, kamizelki etc. z kożuszkami *.*
    +obserwujemy?
    shajcendy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć!

    Fajnie wyglądać, każdy powinien mieć w szafie taki kożuszek! śliczny i jaki praktyczny dla zmarzluchów jak ja ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lovely look and I like this color combo!cool
    let's follow each other?
    http://www.helendushko.com/

    Helen
    xo

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne klimaty :) plecaczek cudo, ogólnie udany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice photos :) Love your hair
    http://kaika85.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy15.2.13

    Fajny kożuszek skąd?

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. plecak piękny ;)
    Zapraszam : http://annfashionandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń