Who Are You

Już od wieków czapka z buźką była moim "must have" którą wreszcie udało mi się ją wypatrzyć w H&M. Niektórzy uważają, że jest lekko dziecinna czy śmieszna, ale mi się podoba. Cały zestaw wzorował się na lekkich odcieniach, lecz całość podkreśliły czarne leginsy, buty i torba. Mam nadzieję, że zestaw przypadnie Wam do gustu. 
PS: Każdy Wasz komentarz motywuje mnie do dalszej pracy, więc im więcej będzie komentarzy, tym szybciej dodam kolejną stylizację ♥

A hat with a face was my "must have" since ages ago and I finally found one in H&M. Some people think that it's a bit childish or funky, but I like it. The whole outfit was based on light colours, but I also wore black leggins, shoes and bag. I hope you'll like it.
PS: Every comment is a motivation for me and the more comments there will be, the sooner I will post another outfit ♥









płasz / coat - New Look
szal / scarf - Forever 21
torba / bag - ?
czapka / hat - H&M
buty / shoes - Dorothy Perkins


28 komentarzy / comments:

  1. śliczny płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziecinna czapeczka? Niech w takim razie spuszczą z tonu. Zbyt poważnie jest na świecie. W garderobie zaś nie musi tak być.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka urocza czapeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka jest świetna, może i trochę infantylna, ale warto rozweselać ubiorem - jeśli nie kolorem to chociażby takim dodatkiem!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna czapa:) naprawde! ja poluje ostatnio na jakąś włochatą:D

    obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. your hat is so cute! <3

    Much love,
    symphonicspells.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna czapka i buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy23.2.13

    skad czapka?

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz :)
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się dodałam :)

      Usuń
  12. Fajny zestawik, bardzo mi sie podoba chociaż cały czas czekam na te wiosenne. :)

    PS. Może wzajemna obserwacja? Bardzo chętnie dodam Cie do moich ulubionych blogerek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ten miły komplement. Ja Twojego bloga już obserwuję od dawna :)

      Usuń
  13. Jaka fajna czapeczka! :) pogodny zestaw, mimo, ze tak zimno :( Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny płaszczyk i czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. z chęcią obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz :) i ta przeurocza czapka <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna czapa :)

    http://economicalmadlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. przyjemny zestawik , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam czapkę "misia" :)

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. this is sooo pretty ... love your hat so much! discovered your blog via Lookbook also hyped there ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy25.2.13

    suuper loook

    OdpowiedzUsuń
  22. cute beanie! :)
    http://nudelovesnerd.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń