Don't give up

Wczoraj z moją przyjaciółką Julką wybrałyśmy się na małe zakupy. Kupiłam zaprezentowane poniżej jegginsy oraz spódniczkę, która dla Was będzie niespodzianką. W dzisiejszym poście macie okazję zobaczyć zdjęcia zrobione przez Julię- czyli mojego najgenialniejszego fotografa na świecie :)  Podczas szukania scenerii gdzie mogłybyśmy spokojnie zrobić zdjęcia, poślizgnęłam się na dosyć ślizgiej skarpie i "chlasnęłam" tyłkiem na śnieg (w nowych spodniach!). Oczywiście, to była wina Julii, ponieważ wybrała takie "ekstremalne" tereny. :) Chcecie zobaczyć moją przyjaciółkę?

Sorry, no translation today.

 








kurtka / jacket - H&M
sweter / jumper - New Look
jegginsy / jeggins - C&A
buty / shoes - New Look



25 komentarzy / comments:

  1. Śliczny sweterek i spodnie też, foreveryou19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne spodnie i kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie bardzo ładnie, według mnie ubrania dobrane wyśmienicie między innymi pod względem jakości i koloru. Pozdrawiam

    Mam nadzieję, że skomentujesz stylizację na moim blogu http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy . <3

    aliswi995.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka cudna ♥
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja.Świetna kurtka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko tutaj bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kurtka, uwielbiam trend z tzw. "doszywanymi rękawami"

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny, prosty look!
    bardzo mi się podobna !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy3.4.13

    Fajnie wszystko razem połączyłaś /A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing jacket! Do you want to follow each other?
    www.styleofdarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super look :) najbardziej podoba mi się kurtka :P Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania dowolnie wybrana przez Ciebie para butów! ;-)

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super outfit i kurtka : )



    pozdrawiam , mwithf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie są idealne!

    pozdrawiam,
    Monika KAKU fashion & cook

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw, sweterek skradł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy6.4.13

    You looked so sweet in that outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wonderful photos and look! I really like your jacket :)
    Followed you via bloglovin :D Check out my blog too?

    x g.
    http://pearlveins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Great outfit honey <3 Hyped on lookbook.nu :)

    http://rakhshanda-chamberofbeauty.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  19. kurtka jest super! zapraszam do obserwowania i w odwiedziny do siebie

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz w tym outficie :)

    OdpowiedzUsuń