Hello, hello, hello


W dzisiejszym poście macie okazję zobaczyć zdjęcia wykonane przez moją przyjaciółkę (♥) jeszcze jak było duużo śniegu. Nie mogę uwierzyć, że taka pogoda była zaledwie 2 tygodnie temu! Stwierdziłam, że się z Wami podzielę kilkoma moimi ulubionymi fotkami, no bo dlaczego mają się zmarnować? :) Jak myślicie, czy zawsze wszystko musi do siebie perfekcyjnie pasować? Otóż nie, postanowiłam przełamać zasadę "czerwony nie pasuje do fioletu i brązu" i wszystko razem ze sobą połączyć. Według mnie, nic się nie gryzie, a koszula z motywem flagi fajnie wygląda w połączeniu z ciemno fioletową bejsbolówką. Brązowe trampki, (być może nie są idealne na śnieg, ale czego się nie robi dla sesji? :)) świetnie wpasowały się w do zestawu dając mu trochę luzu jak i wygody. Co myślicie?

In today's post you can see photos taken by my best friend (♥) when there was loots of snow. I can't believe the weather like this was just 2 weeks ago! I thought that it would be a good idea to share some of my favourite photos with you. Do you think that everything always needs to match perfectly? Well, I don't think so. I decided to break the rule that "red doesn't match purple and brown" and match all the colours together. In my opinion, everything looks fine, and the shirt with a flag looks cool with the dark purple hoodie. Brown trainers (may not be ideal for snow :)) looked gret with the whole making it a comfortable outfit. What do you think?







koszula / shirt - Republic
bejsbolówka / hoodie - New Look
jeginsy / jeggins - C&A
trampki / trainers - Converse


30 komentarzy / comments:

  1. Koszula i spodnie super!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywnie mnie zaskoczyłaś tym połączeniem, podoba mi się! :)
    + masz świetną bejsbolówkę :)

    kaarolajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam takie misz- masze!!! wyglądasz świetnie a bluzeczka jest cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz. :3

    anni-vitae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I love that top so much, you look great! :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za ile kupiłaś bluzkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za £20, czyli około 100 zł, ale obawiam się, że już jej nie ma w sprzedaży

      Usuń
  8. Omg *.* Jesteś piękna.Masz super styl i mega ciuchy.Pozdrawiam Ania.

    -----------------------------------------------------------------------------------

    Zapraszam do mnie:www.wisienka43.blogspot.com-do komentowania , czytania i zaobserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    http://laylahhugz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20.4.13

    You look really cool dear <3

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny look;)

    pozdrawiam

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluza, fajny młodzieżowy look ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your style !!
    Following you in bloglovin and GFC :)
    Hope you can follow me back
    Wish you could join my celebration :)

    1st Blog Anniversary giveaway (international) !!

    OdpowiedzUsuń
  14. love the shirt!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja świetna, a to bluzka po prostu brak słów! ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy20.4.13

    Omg, I'm in love with this outfit!

    OdpowiedzUsuń
  17. it's a really fun outfit! The brown shoes are a little random compared to the rest but it looks fine otherwise :)
    xxx
    Mandy
    Stickers&Skirts

    OdpowiedzUsuń
  18. super zestaw :D pięknie wyglądasz jak się śmiejesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love your style! This outfit is so effortless and fun!
    And the colors totally go well together, who cares what "color combo rules" people make, have fun!
    ~Nadine

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne tregginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy24.4.13

    I love seeing you in the high top chucks - really a casually attractive look!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mania25.4.13

    To trochę głupie, ale uwielbiam kiedy któryś z elementów ubioru współgra z kolorem włosów - w tym przypadku Conversy. Wyglądasz świetnie! Motyw flagi + jeans + brąz komponują się jak marzenie :)

    PS. Mam pytanie odnośnie zamawiania butów z wholesale-dress.net, mianowicie, czy przy wyborze rozmiaru sugerowałaś się podanymi na stronie długościami wkładki, czy zamówiłaś po prostu rozmiar, który nosisz na codzień? Normalnie noszę rozmiar 38/5/7, ale według rozpiski na stronie powinnam zamówić 39, boję się że nie trafię z rozmiarem, i będę musiała buty wymieniać :c Będziesz super, jeśli pomożesz! ☼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, ja obecnie noszę rozmiar 37, a zamówiłam 38, bo wolę mieć buty lekko za duże niż za małe- zwłaszcza, że stopa mi jeszcze rośnie. Nie zwracałam uwagi na rozmiar wkładki. Tobie sugeruję też wybrać o rozmiar większe, bo muszę przyznać, że ja trafiłam idealnie- nic mnie nie ciśnie ani nie uwiera :)
      Mam nadzieję, że pomogłam :)

      Usuń
    2. Mania25.4.13

      Bardzo dziękuję za odpowiedź, jesteś kochana! ♥

      Usuń
  23. conversy i koszula świetne są!

    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I like your style and all your looks, you are charming!!

    OdpowiedzUsuń