Neon & Mint Leather VS Bottle Green Dress & Gold

W dzisiejszym poście mam dla Was aż dwie stylizacje! Stwierdziłam, że lekko inny post przyda się dla urozmaicenia i postanowiłam zapytać Was, która stylizacja Wam się bardziej podoba. Czy bardziej do gustu przypadła Wam neonowa koszula połączona z miętową, skórzaną spódniczką czy może butelkowa sukienka ze złotymi dodatkami? 
Która stylizacja bardziej Wam się podoba?

Today I have two outfits for you! I thought that a little bit different post would be a good idea. I decided to ask you, which outfit do you prefer. Do you like more the neon shirt with a mint, leather skirt or maybe the bottle green dress with gold accessories?
Which outfit do you like more? 








1. koszula / shirt - Bershka
spódniczka / skirt - Mohito
buty / shoes - McArthur

2. sukienka / dress - Bershka 
torebka / bag - KLIK! / CLICK!
buty / shoes - McArthur
bransoletka / bracelet - KLIK! / CLICK!



21 komentarzy / comments:

  1. zdecydowanie pierwsza stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. obie stylizacje są piękne <3
    w pierwszej śliczna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza jest urocza :) Swietne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. w obu bardzo ładnie :)
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy25.4.13

    You look great in both outfits dear <3

    OdpowiedzUsuń
  7. do tej pierwszej dałabym inny kolor buty;) ale tak jest fajnie;)

    pozdrawiam

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. the two colors together in the first look is very unique and a little jarring but really fun and springy! And the second look is really classic and professional! I love both looks!
    xxx
    Mandy
    Stickers&Skirts

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, obie stylizacje są ładne :)

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba zestawy świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  12. swietna neonowa koszula ;)
    www.mumineeks.blogspot.com - troszke streetwearu ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie stylizacje są świetne. W pierwszej bardzo podoba mi się połączenie kolorów, a w drugiej ta sukienka. ;)

    nummifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. neonowa koszula śliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. gdy zobaczyłam pierwszą stylizację, spodobało mi się połączenie kolorów, a sukienka z drugiej jest po prostu obłędna! idealnie na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oba zestawy baaardzo mi się podobają! koszula ma genialny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne stylizacje<3

    OdpowiedzUsuń
  18. obie stylizacje są świetne :) inspirujesz! Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;-)

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy27.4.13

    Great looks!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wylubiłem wszystko i polubiłem Facebooka ;)
    Zapraszam na mojego :)

    www.facebook.com/dedemodablog :)

    OdpowiedzUsuń