Aztec | Birthday!

Hello! Azteckimi wzorami byłam zafascynowana już rok temu, ale dopiero nie dawno kupiłam sobie taką spódniczke w Bershce. Widziałam, że wiele osób ją ma, więc postanowiłam nie być gorsza i też sobie taką sprawić na lato :p Uwielbiam, gdy jest kolorowo, bo to we mnie budzi pozytywną energię, dlatego właśnie stwierdziłam, że taki strój będzie idealny w dzień moich 15. urodzin. Życzcie mi sto lat! :D

Hello! I was fascinated by aztec patterns already a year ago, but recently I bought a skirt with them on from Bershka. I saw many people wear it, so I decided not to stay behind and buy one for summer. I love colours, as they make me feel very positive and happy, so that's why I wore it on my 15th birthday. Happy birthday to me! :D








marynarka / blazer - H&M
bluzka / shirt - Next
spódniczka / skirt - Bershka
buty / shoes - New Look

23 komentarzy / comments:

  1. Wszystkiego najlepszego! Fajny zestaw. Śliczna ta spódniczka. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego!
    Świetna stylizacja :D Widziałam już wiele razy tą spódniczkę - ile ona kosztuję?:>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądasz ;) Świetna spódniczka. I wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnienia marzeń kochana :)
    śliczna ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobaa mi się ta spódniczka. zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy9.5.13

    love it! xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. spodniczka i zakiet mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie !
    spódniczka cudna !

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spełnienia marzeń.Spódnica jest śliczna a buty niesamowite.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. spełnienia marzeń:) spódniczka świetna, A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego naj!

    http://lookatthepicture.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie ! spódniczka świetna

    OdpowiedzUsuń
  14. sto lat <3 mega spódniczka :)
    http://dernirelarme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy13.5.13

    Jestem pierwszy raz na twoim blogu i muszę powiedzieć że masz świetny styl podoba mi się. Powiedz mi tylko skąd jest marynarka i jak możesz to ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarka jest ze sklepu H&M i kosztowała £14.99, czyli jakieś 75zł + nazwa sklepu danej rzeczy jest zawsze podana pod koniec posta :)

      Usuń
  16. Happy B-day,dear<3
    u're lookin' stunnin'!
    let's follow each other?
    http://www.helendushko.com/

    Helen
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny look ;) oddaj spodniczke ;)!!!


    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń