Galaxy

Piękna pogoda u nas zawitała- zrobiło się ciepło, słonecznie i wszystko nagle zaczęło kwitnąć. Uwielbiam wiosnę, bo zmierza ku latu, czyli mojej ulubionej porze roku. Dzisiaj ubrałam na siebie coś na co czekałam już baardzo długo, a mianowicie bluzę z motywem "galaxy" od firmy Choies. Niektórzy uważają, że galaxy już jest "passe", innym się przejadło, a ja wprost uwielbiam ten wzór. Jestem również bardzo szczęśliwa, bo wreszcie udało mi się kupić lustrzankę Nikon D3100. Jestem zdumiona profesjonalną jakością zdjęć i filmów w najwyższej jakości HD! Nie pamiętam kiedy byłam aż tak szczęśliwa :D

We have such a beautiful weather- it's warm, sunny and everything has started to blossom. I love spring, because after that we have summer, which is my favourite season. Today I wore something I wanted for ages- a galaxy hoodie from Choies. Some people may think that galaxy is not trendy anymore, others had too much of it, but I absolutely adore it. I am also sooo excited because I finally got a new DSLR camera: Nikon D3100. I am amazed by the professional quality of photos and films in HD! I can't remember when I was that happy :D









bluza / hoodie - KLIK! / CLICK!
leginsy / leggins - H&M
buty / shoes - Dr. Martens




31 komentarzy / comments:

  1. Świetne zdjęcia <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bluza <3 . <3

    www.zakrencona-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze zdjęcie śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluza. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super *-*

    zapraszam do mnie:http://zuzanna118.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi wzór galaxy nigdy chyba się nie znudzi!
    A co do aparatu to cholernie zazdroszczę, ja narazie muszę męczyć się z moją małą sony alpha, dopóki nie naprawię canona. :(

    kaarolajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. love the sweater! :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genial photos! love your galaxy sweet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluza. ;)

    http://nummifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw, lubię galaxy pattern :D
    zazdroszczę lustrzanki, bardzo dobre zdjęcia!

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bluza ale legginsy to nie spodnie..

    OdpowiedzUsuń
  13. bluza przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super bluza! A aparatu mega zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. These pics are so fun! lovely :)

    xoxo Gozika
    http://gozikasjournal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy3.5.13

    Świetny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a great look, my dear.

    Have a Lovely Day,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ps.Join www.starpiq.com and share your awesome looks.

    OdpowiedzUsuń
  18. love the look!

    stephalsay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy5.5.13

    This is definitly your best outfit jamajka xxxx I love it xxxx

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze zdjecie i kwiaty we wlosaach <3!

    Pozdrawiam cieplo,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  21. 1 i 3 zdjęcie Mega ;*
    http://lookatthepicture.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta bluza jest genialna ! Świetnie się prezentujesz w tej stylizacji ; )
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. sliczna bluza i Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluza rewelacja! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy8.5.13

    Rewelacyjny cały zestaw!!:p

    OdpowiedzUsuń
  27. cute shirt and cute pictures! i also have a nikon, the d5100 n i'm so happy with it^^

    The Fashion Menue

    OdpowiedzUsuń