Giveaway Results

Dziękuję wszystkim za zgłoszenia w konkursie. Niestety tylko jedna osoba mogła wygrać a jest to...

Thank you for signing up for the giveaway. Unfortunately only one person could win, and the winner is...
e-mail: sylwka123@o2.pl


Gratulacje! Wysłałam Twojego maila do firmy OASAP, więc mam nadzieję, że skontaktują się z Tobą w najbliższym czasie.

Congratulations! I sent your e-mail adress to OASAP, and I hope that they will contact you as soon as possible.




PS: Najbliższego posta możecie się najprawdopodobniej spodziewać w czwartek (niestety mam bardzo ważny egzamin do którego muszę się spooro uczyć) i mam nadzieję, że będzie to coś innego. Jedyne co mogę Wam zdradzić to, że byłam w Londynie. :)

PS: I will add a post probably on Thursday (unfortunately I have a very important exam and I need to revise looots) and I hope that it will be something completely different. The only thing I can tell you is that I've been to London. :)