London 2013

Przepraszam za swoją kilkudniową przerwę w wpisaniu postów, ale moją jedyną wymówką jest bardzo ważny egzamin z przyrody, który pisałam w czwartek. Muszę przyznać, że myślałam, że będzie dużo trudniejszy, ale nie było tak źle jak przewidywałam. Wcześniej wspominałam, że byłam w Lodnynie, i tym razem zamiast zwykłego posta macie... filmik! Mam nadzieję, że Wam się spodoba i proszę Was o łapki w górę + subskrybujcie mój nowy kanał! ♥

I am sorry for my absence that lasted a couple of days in writing posts, but my only excuse is that I had a very important science exam on Thursday. I have to say, that I thought it would be more difficult, but it wasn't too bad as I expected. I mentioned this before that I went to London and because of that, instead of making a normal post you have a ... video! I hope you guys enjoy it and like + subscribe my channel! ♥




22 komentarzy / comments:

  1. Świetny! Pokazuj częściej jakieś filmiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik . Zazdroszczę bycia w Londynie, sama chciałabym ;P
    _____________________________
    Powrót w nowym stylu ! aliswi995.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ale ja bym chciala pojechac do Londynu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Londyn <3

    dziękuję bardzo za dodanie mojego bloga do obserwowanych, ale z dniem 1go lipca Google zamyka tę opcję. zapraszam do obserwacji przez Bloglovin' lub dodania do kręgu Google + bo niedługo tylko tak będzie można odwiedzać ulubione blogi.
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Great video, dear!!!

    Have a lovely evening,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22.6.13

    Jesteś bardzo ładna, ślicznie tutaj u Ciebie! :) Pozdrawiam!

    Obserwujemy?
    Jeśli masz ochotę to gorąco zapraszam!
    www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę pobytu w Londynie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cute video, have fun!

    OdpowiedzUsuń
  9. ach, chetnie bym sobie poleciala do Londynu.
    zazdroszcze
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę wycieczki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny Blog zasubskrybowałam na blogerze i bloglovin ,co powiesz na wzajemną?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, już się dodaję :)

      Usuń
  12. Anonimowy26.6.13

    Proszę o dodawanie więcej takich filmików :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny filmik, zazdroszczę Londynu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny filmik, słodko wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Aj tam, jeden egzamin... Ja mialam 5 ;D swietny filmik ;) Buziaki, zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne viedo :)
    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. dodaję na bloglovin zapraszam też :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Łooo ;) kochana, to jest świetny pomysł! Chcemy więceeej filmików <3 Zapraszam też do mnie na nowy post :) napisz co sądzisz :) buziaki! <3

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny look, świetne zdjęcia :)!

    OdpowiedzUsuń