Let There Be R♥ck

Instagram

 OBSERWUJ MNIE NA INSTAGRAMIE!

Od czasu kiedy "ACDC" jest jednym z moich ulubionych zespołów (i nie mogło go zabraknąć na mojej koszulce! :p), styl rockowy jeszcze bardziej przypadł mi do gustu. Ciemne motywy i ciężkie buty coraz bardziej mi się podobają w połączeniach z dziewczęcymi ubraniami. Właśnie dlatego dzisiejsza stylizacja jest połączeniem ciemnej góry i jaskrawego dołu- czyli neonowej, lekko rozkloszowanej spódniczki. Uważam, że dzięki temu połączeniu zestaw nie jest zbyt ponury a żółty kolor jest dosyć rzadkim połączeniem gdyż nawet ja nie byłam do tego na początku w pełni przekonana. A Wy co myślicie?

Since "ACDC" become one of my favourite bands (and I just had to have a t-shirt with them! :p) , I started to like rock style even more. I like dark prints and heavy boots with girly clothes or accessories. This is why today's outfit is based on dark top and light bottom- eyecatching, skater skirt. I think that because of such combination the whole outfit isn't gloomy, and a yellow colour of the skirt is quite an unusual choice because even I was a bit unsure about it at the start. What about you?












koszulka / top - H&M
koszula / shirt - New Look
spódniczka / skirt - H&M
buty / shoes - Dr. Martens
naszyjnik / necklace - Bank
Stylizacja: Let There Be R♥ck

23 komentarzy / comments:

  1. fantastycznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna spódniczka ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw i bardzo pasuje Ci taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kapelusz. Zdjęcia są super. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam ACDC. Świetny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba ten zestaw !:)) śliczna spódniczka :>

    http://fashion-iseverywhere.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy2.10.13

    bardzo, bardzo mi się podoba:>

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey there!
    Nice post!!I really enjoy checking your blog out! ;)

    Come visit mine if you want, and let me know what you think!

    http://comeclothesval.blogspot.it

    x, Val.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy7.10.13

    brakuje tylko ...gitary

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcie i śliczna spódniczka :D Obserwuję http://soclothe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. spódnica jest cudna!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. swietnie wygladasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że wpadałam, bo przypomniałaś mi o meloniku! Idę go znaleźć :)))

    buziaki!
    Modowy Maniak

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! :-)
    Obserwuje ♥
    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham ten zespół. Świetny outfit ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji! Zazdroszczę meloniku ^^

    Obserwuję, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń