Perfect Strangers

Pomarańczowe spodnie- czyli coś, na co normalnie nie zdecydowałabym się, aczkolwiek zrobiłam wyjątek! Spodobały mi się, gdyż są zrobione ze "śliskiego" materiału i mają wysoki stan, który bardzo uwielbiam. Miałam lekki problem, bo kompletnie nie wiedziałam z czym je połączyć, aż w końcu wpadłam na pomysł, żę proste rozwiązanie będzie najlepszą decyzją. Podoba Wam się? ☻

Orange trousers- something I would probably not wear, however I made an exception! I really liked them (and still do) because they seem to be made of a "lubricious" material and are high waisted which I absolutely love. I had a little problem because I completely had no idea how to wear them and eventually thought that a simple combination would be the best solution. Do you like it? ☻

 






kamizelka / vest - Primark
koszulka / shirt -  Next
spodnie / trousers - H&M
buty / shoes - Clarks
naszyjnik / necklace - ?


21 komentarzy / comments:

  1. Świetny set :) Fajne te spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ajć!! Te spodnie sa swietne- maja cudowny, soczysty kolorek!!! świetny look!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Zapasam do siebie na konkurs ;) http://wpierwszymrzedzie.blogspot.com/2013/10/konkurs-wygraj-naszyjnik.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz, świetny kolor spodni ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super naszyjnik :) jesteś śliczną dziewczyną ! obserwuję i liczę na rewanż u siebie :)

    http://makuchclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolorek spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, cudowny kolor spodni ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobra decyzja! :) zapraszam do mnie na nowy post :)

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor spodni :) podoba mi się to połączenie :) obserwuję!
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy15.10.13

    Hello, I love your blog! Those trousers are gorgeous Dear! You styled them greatly.
    Kisses xxxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, właśnie powstał nowy projekt Wschodzące Gwiazdy, który ma na celu stworzenie "bazy" blogerów w blogosferze, poprzez prezentację blogów w wywiadach.
    Jeśli jesteś zainteresowany/a współpracą bądź udziałem w projekcie to zapraszamy na wschodzace.blogspot.com - tam znajdziesz wszystkie informacje.

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spodnie przyciągają uwagę! widziałam na modnej polce twój wpis o wzajemnym obserwowaniu.. dodaję w takim razie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalnie! Mam podobne buciki, ozdobiłam je ćwiekami;p..

    Zapraszam do obserwowania mojego bloga!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ty fajnie piszesz *.* obserwuję i zapraszam do siebie <3.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kolorek spodni :)

    OdpowiedzUsuń