Roses

W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić firmę FIRMOO od której w ekspresowym tempie przyszły do mnie okulary. Niektórym może się wydawać, że sezon na okulary przeciwsłoneczne już się skończył, ale ja uważam, że można je nosić cały rok niezależnie od pory roku gdy świeci słońce (i tak było w moim przypadku, aczkolwiek filtr na zdjęciach zneutralizował kolory). Firmoo ma ogromny asortyment jeżeli chodzi o okulary i założę się, że każdy coś dla siebie znajdzie. Nie mogłam się zdecydować jakie okulary dla siebie zamówić, ale w końcu stwierdziłam, że nie mam jeszcze oryginalnych, białych "much".
Dodatkowo Firmoo prowadzi program w którym każdy może zamówić pierwszą parę okularów za darmo! Jedyne za co musicie zapłacić to koszty wysyłki, ale uważam, że naprawdę warto ponieważ okulary są jakościowo bardzo dobrze wykonane i dodatkowo dostaje się 2 etui, ściereczkę i śrubokręcik. Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej, to kliknij tutaj.

In today's post I would like to introduce you to FIRMOO. Firstly, I must admit that their delivery service is super fast. Some people might think that the season for sunglasses is over, however I think that we can wear them whenever we want as long as it's sunny (it was sunny in my case but I used special effects that neutralised the colours). Firmoo has a huuge choice of glasses and I can bet that almost everyone will find something for themselves. I couldn't decide which sunglasses I should order, but I eventually picked unique, white, big sunglasses because I didn't have any like those. 
Also, Firmoo has a special programme where everyone can order their first pair of glasses for free! All you have to pay for is the postage fee, but I think it's really worth it because the sunglasses are of amazing quality and you also get 2 cases, a cloth and a small screwdriver. If you would like to find out more, click here.









koszula / shirt - New Look
koszulka / top - Next
spodenki / shorts - TopShop
buty / shoes - New Yorker
plecak / rucksack - Primark
okulary / sunglasses - KLIK! / CLICK! 
bransoletki / bracelets - Republic
kokardka / bow - New Look


21 komentarzy / comments:

  1. bardzo ładna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne szorty i koszula, świetnie wyglądasz !

    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw. Śliczne okulary. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. plecak i spodenki marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing photos!
    Your shorts are adorable ♥

    http://relocatewonderland.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne szoty! wgl cały post taki romantyczny ;))

    buziaki!
    Modowy Maniak

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez noszę okulary przeciwsłoneczne cały rok. W końcu ich nazwa mówi sama za siebie, przecież słońce nie tylko w lecie razi w oczy ;) Świetny zestaw, mam podobne spodenki, ale jakoś ich nie noszę :)

    ____________________________________________
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21.10.13

    Piękne zdjęcia :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia oraz spodenki, wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne spodenki :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne okulary i outfit <3
    zapraszam do skomentowania najnowszego wpisu
    uszatkaa.blogspot.com
    co ty na to żebyśmy obserwowały i NAPRAWDĘ do siebie wpadały. Jeśli chcesz to zaobserwuj i napisz a ja zaraz się odwdzięcze :3 +może obserwujemy się też na bloglovin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dołączam się do obserwatorów na obu :)

      Usuń
  12. Słyszałam już o tej firmie i okulary wyglądają rzeczywiście fajnie :))
    Świetnie wyglądasz.

    Pozdrawiam, Shamelessly

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie sezon na okulary trwa również przez cały rok. A Twoje są takie, że można je nosić zarówno w zimie, jak i w lecie !

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne szorty i plecak:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz!

    - ja już obserwuję - może również mój blog Cie zainteresuje :)
    pozadany-efekt.blogspot.com/

    Życzę samych sukcesów !

    OdpowiedzUsuń
  16. jeej, jak dla mnie zestaw idealny w kazdym calu :))

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny plecak ; )

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń