Spiders Lover

Z racji, że Halloween już tuż, tuż, dzisiaj na blogu coś zupełnie innego. Tym razem nie jest to post ze stylizacją, a mroczna sesją zdjęciowa w której połączyłam dziewczęcy styl z "kościotrupowatym" wyglądem. Sukienka sama w sobie jest bardzo delikatna, więc jako, że jest Halloween, a panicznie boję się pająków, to nie mogło ich tam zabraknąć (na szczęście są sztuczne!). Co myślicie o całym stroju? :)

Because Halloween is just around the corner I decided to post something completely different on the blog. This time it's not going to be a note with an outfit but a photoshoot in which I combined girly style with a skeleton look. The dress is very delicate by itself and because it's Halloween and I am sooo scared of spiders, I had to have them attached (luckily, they are fake!). What do you think of the costume?














Stylizacja: Spiders Lover

22 komentarzy / comments:

  1. Struj jest bombowy a makijaż rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, chociaż trochę brakuje mi w tym wszystkim koloru, może jakaś czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To szykuje się udana zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jej wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy30.10.13

    Wow, czadowo i bez uśmiechu, ... nie lękaj się !

    OdpowiedzUsuń
  6. No pomysł świetny!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. I think your Halloween outfit looks so awesome! Great job!
    Great blog, I'm now following :)

    SHE WALKS Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna mroczna stylizacja! :)

    Piękna ta sukienka! Świetne klimatyczne zdjęcia :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny makijaz!
    Zapraszam do siebie :)
    http://adriennex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tych zdjeciach, są genialne!
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dodaję się u Ciebie do obserwatorów :)

      Usuń
  11. Świetny blog, super nagłówek, makijaż, zdjęcia, jestem pod wrażeniem :)
    Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, te pajączki wyglądają bardzo realistycznie :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa stylizacja, Twój makijaż jest świetny. Dodałam do obserwowanych i będę wpadać częściej.
    Zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuję bardzo, również obserwuję! :)
    Pozdrawiam z całego serducha!

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. aaa... dobrze, że te pająki są sztuczne! :D ciekawa ta sesja klimatyczna :-) pozdrawiam :**

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne przebranie, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia!
    Wyglądasz bardzo realistycznie!
    Obserwujemy? Ja już!
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń