Green Velvet

W jesieni i zimie bardzo zaczęły podobać mi się ciuchy z aksamitu, co pewnie już mogliście zauważyć. W mojej szafie kolekcja ubrań z tego typu materiałów ma tendencje się powiększać, i już Wam mówię, że na tej sukience się nie skończy! Za jakiś czas pokażę Wam stylizację z kolejną aksamitną spódniczką. Ten materiał bardzo przypadł mi do gustu być może dlatego, że ma "metaliczny" połysk i fajnie się odbija światło od niego światło. A Wy lubicie takie ubrania?

During autumn and winter season I love to wear velvet clothes- as you may have probably noticed. There is a little collection of velvet clothes in my wardrobe, which has a tendency to grow. And I can tell you, it won't stop after this dress, as in a while I will show you another velvet skirt. I really like this material maybe because of the "metallic" kind of look and the way how the light seems to reflect off the dress (if you can understand what I mean...). Do you like velvet clothes?






sukienka / dress - H&M
sweterek / sweater - Primark
bluzka / shirt - Tk Maxx
naszyjnik / necklace - Republic
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

Romwe Cyber Monday sale, 2nd December!
4000+ styles, from $1.99, only 24 hours!
Don’t miss, girls:


21 komentarzy / comments:

  1. Śliczny sweterek :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie. urocza sukienka. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1.12.13

    ladne zestawienie kolorow ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz i piękne masz włosy! *o*

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka cudna, ale nie założyłabym tej czarnej koronkowej bluzeczki pod sukienkę, ale tak bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się wahałam, ale potem stwierdziłam, że postawię na wersję zimową i dobrze, bo inaczej było by mi zimno :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. masz piękne włosy !! :)

    obserwuję i zapraszam: http://fashion-iseverywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweter. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie posiadam żadnej rzeczy z aksamitu, ale uważam, że Twoja sukienka jest prześliczna:) Obserwuję i pozdrawiam! www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję- zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja :) Nieziemska sukienka, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. jeej. *.* genialnie się ubierasz ;)
    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz:)

    Zapraszam do mnie na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny biały sweterek i naszyjnik, wyglądasz ślicznie :)
    http://soclothe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna sukienka ;)) Naszyjnik też na + ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy7.12.13

    Bardzo fajny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Awesome! Loved this look
    You done a great job
    Your pics are so cool
    http://heyhadrien.blogspot.com/2013/12/under-deconstruction-street.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy9.12.13

    lovely!

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń