CLOTHES SHOW LIVE 2013


Ostatnio bardzo dużo dzieje się u mnie w szkole i coraz rzadziej dodaję posty, ale mam nadzieję, że od następnego tygodnia będą pojawiały się one chociaż troszkę częściej. Pamiętajcie również o tym, że Wasze komentarze mobilizują mnie do częstszego komentowania, więc im więcej będziecie komentować, tym częściej będę wrzucać posty.

Dzisiaj mam dla was post specjalny, bo połączyłam stylizację wraz z moją wizytą na ‘Clothes Show Live’. Zapraszam do (krótkiej) lektury.
Minął już ponad tydzień od czasu kiedy poszłam na "Clothes Show Live 2013", a nie mogłabym przepuścić takiej okazji, aby się tym z Wami nie podzielić. Co prawda nie udało mi się zrobić całej masy zdjęć jaką sobie zaplanowałam, ale tam się tyle działo, więc mam mam nadzieję, że te kilkanaście zdjęć chociaż w jakiejś części przeniesie Was w tamto miejsce.
Jako, że zapewne wiele z Was nie wie co to jest za impreza, to opiszę Wam ją w paru zdaniach. Clothes Show Live to festiwal, który odbywa się co roku w Birmingham (Wielka Brytania). Głowną atrakcją imprezy był pokaz mody pełen efektów dźwiękowych jak i wizualnych. Na scenie był ogromny egran na którym wyświetlały się przenajróżniejsze animacje związane ze stylizacjami modelek. Bardzo mile byłam zaskoczona, gdy dowiedziałam się, że na wybiegu pojawi się zwyciężczyni Angielskiego 'Top Model'! Muszę przyznać, że ma bardzo oryginalną urodę (w pozytywnym tego słowa znaczeniu). Dla urozmaicenia pokaz był połączony w ciekawe choreografie, które tańczyli tancerki jak i tancerze. To było mega spektakularne widowisko! Przed pokazem wystąpili również 'Union J', czyli uczestnicy Brytyjskiej wersji programu 'X Factor'. Ten festyn to również bardzo dobre miejsce na zrobienie zakupów, ponieważ znajdowało się tam kilkaset różnych stoisk. Od butów, ciuchów po kosmetyki- marki znane jak i nie- i wszystko to po obniżonych cenach! Ja osobiście nie zrobiłam bardzo dużych zakupów, ale kilka toreb się uzbiera ;) Oprócz mini sklepików, w hali znajdowała się scena na której od czasu do czasu przeprowadzano wywiady z róznymi sławnymi osobami oraz mniejszy wybieg na którym można było zobaczyć resztę modelek z programu 'Top Model'. 
Mam nadzieję, że ten troszkę inny post Wam się spodoba :)






























Na stoisku 'The Clothes Line' poproszono mnie o zgodę na zrobienie mi zdjęcia, ponieważ bluza z tego sklepu (KLIK) bardzo ich zaciekawiła. Oczywiście, zgodziłam się :)



Bluza / sweatshirt – KLIK! / CLICK!
Spodnie / trousers – H&M
Buty / shoes – Tk Maxx
Bransoletka / bracelet – Wholesale-dress.net

Xmas knitwear sale! Up to 80% off!
Starting from $12.99! Until the end of the month!
Comment under the product and try to get as more likes as you can!
The comment which gets the most “likes” will be prized with a free one as gift!
Already started! Don’t miss, girls!


Romwe Xmas big sale!
Up to 80% off! Whole week!
Biggest discount! Most styles ever!
Date: 12/17/2013 -12/23/2013


Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

22 komentarzy / comments:

  1. mnie też zachwyciła ta bluza :) cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. You are so adorable! Great outfit, dear! If you get a second, I'd love to hear your thoughts about my latest post :)

    -Mademoiselle S.

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja bardzo prosta ale efektywna :) bluza w sumie nie w moim stylu bo stawiam na elegancję jednak na Tobie wygląda super :)
    P.S. zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluza! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym się kiedyś przejść na takie wydarzenie :) bluza jest mega :)

    ____________________________________________
    Pozdrawiam
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna bluza:) musze nabyć w podobnej tonacji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22.12.13

    What day did you go to the clothes show? I went on Saturday x

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :)

    http://youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bluza jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna bluza ;) i świetne zdjęcia;)
    co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. amazing event and beautiful look !
    http://khalilelalaoui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy26.12.13

    Świetne zdjęcia. Jakiego aparatu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy26.12.13

    Cool! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne wydarzenie :)
    genialna bluza, ślicznie wyglądałaś :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. clothes show live is awesome. great post and blog!

    http://fashion-form.blogspot.co.uk

    xxx

    OdpowiedzUsuń