Happy New Year!

Szczęśliwego Nowego Roku! To już ostatni post w 2013 roku, dlatego chciałabym Wam pokazać sylwestrową stylizację. Do cekinowej sukienki dobrałam ramoneskę z tego sklepu (KLIK), kapelusz i złotą torebkę. Co myślicie? 

Happy New Year! This is the last post in 2k13, so I would like to show you my New Year's Eve outfit. With this sequin dress I also wore an amazing jacket (CLICK), a hat and a goldish bag. What do you think?







kurtka / jacket - KLIK! / CLICK!
sukienka / dress - H&M
torebka / bag - River Island
kapelusz / hat - Bershka

2014 First Big Sale! Over 1000 winter styles!
Up to 70% off!
Large amount of Spring new styles are coming soon!
Time: 12/31/2013~1/6/2014




Stylizacja: HAPPY NEW YEAR!

20 komentarzy / comments:

  1. Awesome outfit!!
    Super good pics
    Loved

    http://heyhadrien.blogspot.com/2013/12/no-way-out.html

    OdpowiedzUsuń

  2. Cześć, zapraszam na moją stronę modową improwizuje.pl gdzie można dodać swoje stylizacje.

    Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja bardzo w moim stylu :) zdecydowanie tak!
    obserwujemy? jak tak to zacznij a ja się odwdzięczę ;)

    Loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już dodaję :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny blog :)
    Z chęcią zaobserwowałam :)

    Zapraszam również do mnie:
    http://minimalist-kate.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, chętnie zaobserwuję , uwielbiam cekinyyyyyyyy !

    http://ilonya.blogspot.com/ zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękna sukienka ;) Twarzowo Ci w niej ^^
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kiecka, ale najbardziej podoba mi się ta złota torebeczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie :) i kapelusik i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kapelusik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy5.1.14

    Pieknie to wszystko polaczylas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna sukienka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne połączenie, torebka marzenie *_____*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądałaś ładnie, ale dałabym inną torebkę ;) Mam wrażenie jednak, że Twoja twarz wygląda strasznie sztucznie, na wcześniejszych zdjęć tego nie zauważyłam, popraw to następnym razem, bo wypadłaś teraz niekorzystnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jeżeli chodzi o twarz. Wrzuciłam zdjęcie do Lightrooma i dopiero później zorientowałam się, że automatycznie kolor skóry się poprawił i opcja ta została przesadzona. Ale następnym razem będę miała na tym oko :) Dzięki za opinię :)

      Usuń
  14. Great post!
    would you like to follow each other?
    Let me know!
    <3
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyglądasz, fajny kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne połączenie! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń