Simple and Colorful


Możecie się lekko zdziwić, że u mnie kolorowe liście, a u niektórych niedawno zawitał śnieg! Ja niestety nie mam takiego szczęścia, i długo wyczekiwanego grudnia nie udało mi się przywitać w śnieżno-białej atmosferze. Zdjęcia zrobiłam z jakieś 2-3 tygodnie temu, ale z różnych powodów nie miałam okazji się z Wami nimi podzielić. Teraz nadeszła na to pora, i również macie okazję po raz pierwszy zobaczyć moje ulubione buty w kolorowe kwiaty w stylizacji! Dzięki nim cały zestaw może zostać prosty, ponieważ one są ogroomną ozdobą i bardzo rzucają się oczy. :)

You may be surprised by the colorful leaves in the photos- because in some places there is already snow! Unfortunately I am not that lucky, and I couldn't welcome December in a white and wintery atmosphere. These photos were taken no more than 2-3 weeks ago, and for a number of different reasons I just couldn't share them with you. Now it's time, and for the first time you have a chance to see my favourite, floral shoes in an outfit! When I wear them, the whole outfit can be kept simple because they are so decorative and very eye-catching. :)









sweter / jumper - New Look
spodnie / trousers - New Look
buty / shoes - Lee Cooper
bransoletka / bracelet - Wholesale-dress.net
Simple and Colorful - MODNAPOLKA.pl


Super slim price flash sale!  Only 7 days!
The Greatest Hits Collection!  $9.99 up!
Comment under the product, and get a chance to win a free one.
Already started! Don’t miss, girls!




20 komentarzy / comments:

  1. Genialne połączenie kolorów ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie połączenie kolorów <3 i te buty :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful fall colors! :)
    I love those photos!

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jesienna stylizacja. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne zdjecia!
    Pozdrawiam :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne jesienne zdjęcia

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy8.12.13

    Cudne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna jesienna stylizacja ! Zapraszam http://www.catiene.blogspot.com/2013/06/3.html.
    co powiesz na wzajemną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, już się dodaję :>

      Usuń
  11. Jak już pisałam na Modnej Polce masz świetne wyczucie stylu, dlatego również zajrzałam na bloga i dodaje do obserwowanych :) na pewno będę tutaj często zaglądać, a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)) p.s.rewelacyjna stylizacja, bardzo ładnie wszystko ze sobą zestawiłaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna, jesienna stylówka:)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna stylizacja pasują Ci takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne kolory!
    Super klimat zdjęć i bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. idealne połączenie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. When I open your RSS feed it gives me a ton of trash, is the issue on my side?
    giochi perbambini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am not too sure, sorry :(

      Usuń
  17. Ojejku, lubię tu zaglądać :-) świetne kolory! Zapraszam do mnie na nowy post, a w nim konkurs! Do wygrania wybrana rzecz ze sklepu Rosewholesale :-) Pozdrawiam ciepło! ;**

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń