Brown Sweater

Czy Wy też macie czasami takie dni w których najlepiej się czujecie zakładając na siebie oversizowy sweter z przytulnego materiału? Mi wreszcie udało się znaleźć ten perfekcyjny sweter, który mogę na siebie zarzucić gdy nie mam ochoty na strojenie się, a zależy mi na wygodzie. Dzisiejszy outfit można właśnie tak określić. Wychodząć założyłam wygodne biodrówki i moje naj buty na świecie z którymi się nie rozstaję od dłuższego czasu. A Wy macie swoje ulubione ciuszki, które moglibyście nosić na okrągło? :p

Do you have sometimes one of those days in which you feel best just wearing a cosy, oversized sweater?I have finally y found the perfect one which I can put on when I cannot be bothered to do anything with myself and I want to be comfortable. I also wore comfy trousers and my favorite shoes in the whole world which I wear almost every time I go out somewhere. Do you have any favorite clothes which you could wear all the time? :p










sweter / sweater - KLIK! / CLICK!
spodnie / trousers - H&M
naszyjnik / necklace - KLIK! / CLICK!
buty / shoes - Tk Maxx





Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

22 komentarzy / comments:

  1. Niestety ja tak czasami rano patrząc do szkoły hmm co mam tutaj ubrać wybieram właśnie tak jak ty mówisz ciepły sweterek albo po prostu zarzucam koszulkę z jakimś fajnym motywem i na to prosty sweterek. czasami sama się zastanawiam pewnie tak jak ty :Kurczę mam tyle fajnych ciekawych i kolorowych rzeczy a nie chce mi się z nie wiadomych powodów dziś jakoś wyróżniać ;)
    pozdrawiam ciepło : http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tez tak mam niestety nawet czesto! jest mi wygodnie w oversizach ale powiem ci ze mozna ciekawe sie ubrac nawet w oversizie ! Fajne grubsze leginsy z wzorem ciekawy sweterek lub nawet zwykly ;) Mi sie podoba twoj sweterek poloczony z tym naszyjnikiem;)
    http://www.ilonazakrzewska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. boski sweter <3
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w tym sweterku, też mam taki który mogłabym nosic zawsze i do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się te zdjęcia, świetnie wyglądasz!
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sweter.
    Niby taki zwykły, a jednak potrafi fajnie namieszać w stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne, minimalistyczne połączenie! Bardzo podoba mi się naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy28.1.14

    Świetna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny sweterek i naszyjnik! :)
    Zapraszam http://barwne-stylizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. od dawna szukałam takiego sweterka! jest piękny :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany... świetny sweter! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy29.1.14

    Hej, masz może link do tego swetra? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.frontrowshop.com/product/front-row-shop-coffee-sweater

      Usuń
    2. Anonimowy29.1.14

      Nie wiedziałam że ma taką wstawkę czarnego materiału z tyłu:p a jakość dobra?

      Usuń
    3. Według mnie ten tył dodaje oryginalności przez co sweter nie jest nudny. A jakość rewelacja- bardzo miły w dotyku :)

      Usuń
  13. prawdę mówiąc ja na codzień ubieram się w takie luźne swetry, jakoś mi odpowiada ten styl:P ta stylizacja jest mega, prosta ale taka wygodna i elegancka (jeśli można tak to nazwać). Jaram się:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny sweterek kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy6.2.14

    zdięcie numer 1 z posta Brown Sweater to zdiecie miesiąca !

    OdpowiedzUsuń