Fresh

Serdecznie witam wszystkich w Nowym Roku, i mam nadzieję, że ten okaże się jeszcze lepszym od poprzedniego, który szybko podsumowując okazał się bardzo udany. Macie jakieś postanowienia noworoczne? Ja osobiście nic szczególnego nie postanowiłam , aczkolwiek chciałabym przez następne 12 miesięcy być zdecydowanie bardziej zorganizowana, a to się również wiąże z blogiem. 

Przede wszystkim chciałabym Was poinformować, że mam zamiar częściej wrzucać posty i niekoniecznie wszystkie te muszą być stylizacjami, ale podejrzewam, że będzie ich znaczna większość. Od dawna pragnęłam prowadzić bloga na tematy tzw. "Lifestyle", w którym będę mogła pokazać cząstkę mnie i tego czym zajmuję się poza robieniem stylizacji.
Dodatkowo chciałabym podkreślić to, że nie jestem specem od mody (co nie wyklucza faktu, że się nią interesuję) i nie każdemu mój styl, zdjęcia czy stylizacje mogą przypaść do gustu, więc nie oczekuję od każdego jednoznacznej opinii. Zawsze zakładam na siebie to, co uważam za ciekawą kombinację. Ubieram się tak, jak się dobrze czuję, a to według mnie jest najważniejsze. Właśnie dlatego tą stronę stworzyłam, aby móc jednoczyć się z tymi, którzy mają podobne zainteresowania czy również zajmują się blogowaniem i żeby móc dzielić się tym, co robię w wolnym czasie. 

Wracając do zmian, rok 2014 zapowiada się ciekawiej, ponieważ w najbliższym czasie planuję zmienić wystrój bloga, stworzyć nowego fanpejdża na Facebooku i tak jak napisałam wcześniej, posty będą częstsze i myślę, że bardziej urozmaicone. Zawsze jestem ciekawa opinii od każdego z osobna, a Wasze komentarze są motywacją do dalszej pracy jaką wkładam do bloga. Dziękuję Wam ♥


Hello and welcome in 2014! I really hope this year will be even better than the previous one, which was pretty good. Do you have any New Year's resolutions? I do not have one (yet), however I would like to be more organised over the next 12 months and this also links to the blog.

Firstly I would like to let you know that I plan to frequently make posts, and not all of them will be about what I wore, but I assume that will be the majority of the blog's posts. I really wanted to make lifestyle notes for a while now, in which I could show you part of myself and what I usually do in free time. 

I also would like you to take a note of the fact that I am not a fashion expert (which doesn't exclude the fact that I am really into fashion) and not everyone will like my style, photos and outfits, so I do not expect the same opinion from everyone. I always dress in a way which I find interesting. I wear clothes in which I feel confident and this is the most important to me. This is why I created this blog- to be able to unite with people who have similar interests or have blogs and to be able to share it with you guys.

Coming back to where we started, 2014 seems like it's going to be an interesting year, because I am planning to change the design of the blog, create a fanpage on Facebook and as I said before, to write posts about various things frequently. I am always really curious of your opinions and your comments are always a motivation for me to work even harder. Thank you ♥

 





kurtka / jacket - KLIK! / CLICK!
bluzka / top - M&Co
spódniczka / skirt - House
buty / shoes - NewLook
naszyjnik / necklace - Primark
bransoletki / bracelets - Primark


Sale for going out dresses! Starting at $9.99!
Preparing for the Valentine’s Day!
Free shipping worldwide! Don’t miss the rare chance!

2014 First Big Sale! Up to 70% off!
Extended with another 1000 styles!


Stylizacja: Fresh

21 komentarzy / comments:

  1. buty są świetne <3

    ps wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kurteczka i bardzo ciekawe buty

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość bardzo mi sie podoba, szczególnie kurteczka. Świetne połączenie kolorów, jestem na tak :) ja również mam kilka postanowień noworocznych, mam nadzieję, ze uda mi sie wytrwac i Tobie także tego zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz i ciekawe połączenie z butami:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny zestaw :) super, że zwiększysz ilość postów ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Bardzo mi sie podoba, buty mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna bluzeczka :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy9.1.14

    You look stunning! In love with your jacket :)

    x

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy10.1.14

    Czy bardziej zorganizowana to zamykanie szafy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamykanie szafy obowiązkowo :-)

      Usuń
  10. Świetna stylóweczka ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale urocza z Ciebie dziewczyna :)
    Świetna stylizacja!

    Buziaki ♥

    www.holdmelikeapillow.blogspot.com
    (w wolnej chwili zapraszam do siebie na konkurs, można wygrać sukienkę o wartości $200)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądasz. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super wygladasz, bardzo przyjemny zestaw :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy12.1.14

    ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny zestaw:) wszystkiego dobrego, pozdrawiam:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna pikowana ramoneska <3
    Zapraszam do mnie http://khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń