Where is the snow?!

Nie taki klimat tej sesji sobie wyobrażałam- gdzieś tam miałam głęboką nadzieję, że biały puch spadnie chociaż na jedzień dzień aby być w stanie zrobić śnieżnobiałe, magiczne zdjęcia. No ale ileż można czekać? Znając moje szczęście, to chyba się nie doczekam. Właśnie dlatego ta stylizacja została o tyle opóźniona. 
Norweskie wzory zbrzydły mi rok temu kiedy miałam ich nadmiar, ale ten przykuł moją uwagę i bardzo go zachciałam. Pod spód założyłam sukienkę, która w tej kombinacji robi za spódniczkę. Czekam na Wasze opinie w komentarzach! ♥
PS: Kotek w tle również chciał być na blogu!









sweter / jumper - KLIK! / CLICK!
kurtka / coat - New Look
sukienka / dress - H&M
szalik, rękawiczki / scarf,gloves - Primark
buty / shoes - Clarks
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

19 komentarzy / comments:

  1. bardzo podoba mi sie twoj sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wygląda! :) we Wrocławiu też się już chyba nie doczekamy śniegu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ślicznie ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny zestaw, piękne zdjęcia, a wzór naprawdę przykuwa uwagę, jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz,Cudowna Stylizacja!
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak zaobserwuj a ja zrobię to samo.
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękny sweterek ;-) super go połączyłaś ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek + spódniczka - coś genialnego
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zimowy look :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tym sweterku <3

    OdpowiedzUsuń
  10. nie kracz nie kracz bo jak już ten śnieg przyjdzie, to szybko nie pójdzie, tak jak u mnie;) też narzekałam i marzyłam o białej zimie, a teraz? lato wróóóóóóóóć :(

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz przepięknie :-) świetna stylizacja! pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny sweterek!
    U mnie śniegu po pachy, jakbyś miała ochotę to wpadaj:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny sweter, bardzo lubię takie wzorki:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz. Fajne fotki. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń