OKDRESS | NYC Sweatshirt

POLISH:
Zanim zobaczycie mój nowy post, chciałabym Wam szybko przedstawić sklep do którego moim zdaniem warto zajrzeć.
Jako, że wszelkie bale wciąż trwają, a suknie na "wielkie wyjścia" są zawsze potrzebne, to dobrze wiedzieć gdzie ich szukać. Uważam, że każda z nas powinna mieć suknię typową na bal, właśnie dlatego postanowiłam przedstawić Wam firmę OKDRESS. Firma specjalizuje się w sukniach na wyjątkowe okazje; poczynając na sukniach ślubnych, kończąc na sukienkach na imprezę. Znajdziecie tam ogromny wybór z którego każda coś dla siebie wybierze w przystępnych cenach (biorąc pod uwagę, że są to ekskluzywne suknie).

Przeglądając ich stronę, natknęłam się na kilkanaście sukienek, które przykuły moją uwagę. Zrobiłam własną listę moich faworytów, które według mnie warto wziąć pod uwagę, gdyż w nich na pewno się wyróżnicie. Wybrałam kilka długich sukni, czyli typowo balowych, ale krótkich również nie zabrakło! Według mnie pastelowe kolory i koronkowy materiał to znakomity wybór, zwłaszcza, że są mega modne również tego sezonu. Przeurocza koronka oraz delikatne kolory sprawią, że będziecie wyglądać bardzo dziewczęco!
Oto moje sugestie- które mam nadzieję, przypadną Wam do gustu!


ENGLISH:
Before you see my new post, I would like to introduce to you an online store which is worth to have a look at.
As many proms are still on and dresses for special occasions are always needed, it would be a good idea to know where to look for them. I think that every single one of us, should have a dress suitable for prom, so therefore I would like to show you OKDRESS shop. The store specializes in selling dresses for all sorts of occasions; starting from wedding gowns, ending on party dresses. You will find a massive selection of different kinds of dresses, so that everyone can find something for themselves in reasonable prices (considering the fact that these are exclusive gowns). 

As I was looking at their website, I found a couple of dresses which I absolutely adore. I made my own list of my favourites, which I think could be considered a buy, as you will definitely stand out in these. I have chosen a few of the long gowns, which are typical prom dresses, however I found some amazing short ones too! In my opinion, pastel colours and lace material is a splendid choice, because they are so fashionable this season. Adorable lace and delicate colours will make you look very girly! 
These are my suggestions- which I hope you'll like!


Kliknij na zdjęcia poniżej, aby dowiedzieć się więcej informacji na temat danej sukienki.
Click on the photos below, to find out more information about a specific dress.

 

  

  

      

Dajcie mi znać co sądzicie o tych sukienkach w komentarzach!
Let me know what you think of these dresses in the comments!









bluza / sweatshirt - KLIK! / CLICK!
spodnie / trousers - 
kapelusz / hat - Bershka
naszyjnik / necklace - 
buty / shoes - Tk Maxx

Romwe Spring Festival Sale
Over 1000 styles, up to 75% off
Start from $3.99
Time: 2/4/2014 ---2/11/2014
Don’t miss, girls!



NYC Sweatshirt - MODNAPOLKA.pl

21 komentarzy / comments:

  1. rewelacyjna bluza:) świetny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna ta bluzka ! pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your sweater, huney

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    Insta @ReinventYourself

    See my latest post: Postcards from Mauritius

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudowne sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome outfit and cool pics
    :D Nice blog!!

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/02/weekend-pics.html

    OdpowiedzUsuń
  7. to co mi się najbardziej podoba to zdecydowanie ta bluzka! już buszuje po tej stronce!
    wpadaj do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy6.2.14

    Love your top as well as the dresses!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna bluza, muszę koniecznie jakąś zakupić,bo nie posiadam ani jednej w swojej garderobie same sukienki hehe. Trafiłam tutaj z Modnej Polki, może obserwujemy??

    http://biszkopcik86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już dodaję się do obserwatorów :)

      Usuń
  10. Super wyglądasz. Fajne ciuszki. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny motyw bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog :)
    może obserwujemy :)?
    http://dstreet-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluza i ten kapelusik.,.. super <3
    Obserwuję ;))

    http://myfashionfeeling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna i modna bluza z printem :) Robi wrażenie, a naszyjnik jest fajnym dopełnieniem stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie dobrany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo będzie mi miło jeśli odwiedzisz mojego bloga i weźmiesz udział w moim pierwszym konkursie!

    Do wygrania kosmetyk marki L'OREAL więc myślę, że warto wziąć udział :) Serdecznie pozdrawiam i czekam na nowy post! :) http://name-ityourself.blogspot.com/2014/02/loreal-contest.html

    OdpowiedzUsuń