Lazy Day

Ten tydzień był wyjątkowo ciężki, gdyż był wypchany masą egzaminów próbnych, a materiał, który musiałam przerobić był niemożliwy do całkowitego powtórzenia. Wkuwanie na potrzeby egzaminów jest bez sensu, bo i tak po paru miesiącach nic się z tego nie pamięta. Kompletnie nie miałam czasu, aby wejść na komputer- już nie mówiąc o zrobieniu zdjęć na bloga- więc przepraszam za moją nieobecność.
Niedawno wspomniałam w poprzednim poście, że planowałam stylizację z kolejnym ubraniem z motywem panterki, i dzisiaj ona jest w roli głównej. Panterkowata kurtka z kapturem przykuła moją uwagę i dlatego postanowiłam ją zamówić.

This week has been especially difficult, as it was packed with mock exams, and the amount of stuff I had to revise, was impossible to fully go through. Revising for the purpose of the exam is so pointless as we forget it after a couple of weeks anyway. I had no time at all to go on the computer- not mentioning time for taking photos for the blog, so therefore I apologize for my absence.
I recently mentioned in the previous post that I was planning another outfit with a different piece of clothing that had a leopard print too. Leopard coat with a hood grabbed my attention, so I decided to order it.







 



kurtka / coat - KLIK! / CLICK!
koszula / shirt - New Look
sukienka / dress - ?
buty / shoes - Tk Maxx
wisior / necklace - 

18 komentarzy / comments:

  1. Świetne masz to futerko, ale ja nie wiem czemu mam jakieś opory w chodzeniu w panterkowych futrach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też niedawno jeszcze miałam, ale jeżeli futro jest SZTUCZNE to nie widzę oporów dlaczego nie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Śliczna stylizacja i zdjęcia! :)
    stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super płaszcz ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne to futerko:) spodobała mi się również sukienka i naszyjnik:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej ale prześlicznie wyglądasz! I tak słodko się uśmiechasz :) Świetny jest ten płaszcz!

    Pozdrawiam
    www.susannafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny płaszczyk

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Very cool pics and super cool outfit too
    Good job!
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/03/all-leafs-are-grey.html

    Reply

    OdpowiedzUsuń
  9. Super futerko :))
    sukienka też mi się podoba :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam to futro, w ogóle kocham cętki. Ale mój mąż nie pozwala mi chodzić w takich rzeczach, bo gdybym jeszcze miała futro z panterką to bym wyglądała jak peggy bundy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19.3.14

    Kurtka jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń