Flower Power

Jestem ogromną miłośniczką ubrań z wszelkimi motywami kwiatów, bo one zawsze kojarzą mi się z latem i całą wakacyjną atmosferą.  Nazwa bloga bardzo nawiązuje do dzisiejszej stylizacji, bo założyłam na siebie śliczne spodenki w kwiaty z firmy Romwe. Co prawda temperatura jak i pogoda jeszcze nie sprzyja aby chodzić tak ubranym, ale myślę, że za kilka tygodni (które mam nadzieję nadejdą szybko!) spokojnie będziemy mogli tak chodzić na dworze. ♥


I am a massive lover of clothes with floral patterns because they remind me of the summer and the whole holiday atmosphere. The name of the blog really links to today's outfit because I wore an amazing pair of shorts from Romwe. Although the weather at the moment is not so good to be dressed like this, but I am sure it will be perfect in a couple of weeks (which will hopefully come really fast!). ♥








bluzka / top - Kapp Ahl
spodenki / shorts - KLIK! / CLICK!
torebka / bag - Primark
wisiorek / necklace - Destiny


19 komentarzy / comments:

  1. pięknie wyglądasz:) świetne te szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodenki masz cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne spodenki. Miejmy nadzieję, że już wkrótce pogoda pozwoli nam na takie stroje. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. szorty są idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna cała stylizacja :)

    A ja zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ale jeżeli Ci się spodoba możesz zaobserwować, to zawsze motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super,szorty są urocze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Super wyglądasz. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała stylizacja zupełnie fajna! :) NA lato jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne są te szorty! Bardzo fajnie wyglądasz ;) Jestem tutaj po raz pierwszy, ale podoba mi się, więc z przyjemnością - obserwuję ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne spodenki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne spodenki.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne spodenki i torebka :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kwiaty Kwiaty Kwiaty <3
    Pięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też uwielbiam motywy kwiatowe, świetna stylizacja :D
    Może wspólna obserwacja? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj i napisz że obserwujesz a ja zrobię to samo :D

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już obserwuję :)

      Usuń
    2. też obserwuję :D

      Usuń