Let It Go

Ciężko jest mi zidentyfikować mój styl, bo codziennie lubię zakładać na siebie różne rzeczy w zależności od mojego humoru i pogody. Czasem gdy coś mnie zainspiruje, momentalnie jestem w stanie założyć ubrania w których nigdy wcześniej mnie nie widziano. Po prostu lubię eksperymentować i odkrywać nowe kombinacje.
Normalnie nie ubieram się w beże, bo zawsze myślałam, że to nie są kolory dla mnie; preferuję siebie w mocniejszych barwach lub kompletnie na przekór- pastelach. Aczkolwiek dzisiaj połączyłam czerń z różnymi odcieniami beżu, ale według mnie wszystko razem współgra. Fakt, że od prawie pół roku mogłam znowu wyciągnąć okulary bardzo mnie uradował!

It is really difficult to identify my style, because I like to wear different clothes, depending on my mood and the weather. Sometimes, when I get inspired, I can wear things you wouldn't see me before wearing. I really like to experiment and discover new combinations.
Normally I don't wear beige colors, because I always thought they don't suit me; I prefer stronger colors or completely opposite- pastels. However, today I wore black with different shades of beige, but in my opinion everything goes well together. I am so happy because I can finally wear sunglasses!










sweter / sweater - KLIK! / CLICK!
spodnie / trousers - 
torba / bag - Ebay.co.uk
buty / shoes - New Look
okulary / sunglasses - KLIK / CLICK!

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl




Happy Easter day
Up to 75%off. Hurry up!
More than 1000 styles. There is always a suitable one for you! 

Start from Apr 15th, end on Apr 22nd.
Shipping within 24 hours.
By the way, the white lace blouse in 3D embroidery will be $11.99 on April 17th, save 64%.

Beginning at 1:00am GMT April 17th,
Lasts only 24 hours, limited pieces available. 

20 komentarzy / comments:

  1. Świetny zestaw, delikatny i bezpieczny :) Swoją drogą zastanawiałam się od jakiegoś czasu kogo mi przypominasz i ogarnęłam jak oglądałam ostatnio The Walking Dead. Przypominasz mi Lizzie: http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20130930103607/walkingdead/images/6/69/BSharbio.jpg
    Młodziutka, ale swietnie zagrała :)
    __________________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne buty ! zestaw bardzo mi się spodobał ;D to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. ze mną jest podobnie:) ładnie dobrany strój, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super cool pics
    very nice outfit too
    love it
    http://heyhadrien.blogspot.com.br/2014/04/waiting.html

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz. Pozdrawiam : ) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie bezpieczne zestawy,szczególnie kiedy pogoda jest nijaka,albo totalnie brak mi pomysłów :) Buciki są piękne :))
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wyglądasz :)
    znalazłam Twojego bloga na modnapolka.pl i wspominałaś o wspólnej obserwacji, ja już i liczę na uczciwy rewanż :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiśćie również z chęcią zaobserwuję :)

      Usuń
  9. Świetnie wyglądasz! A te buty są przecudowne!!! <3

    Pozdrawiam, www.chaatains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne okulary i buty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są świetne!!:) Fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał, jestem pod wrażeniem, bardzo fajna stylizacja. Podobają mi się Twoje zdjęcia, ładnie wykonane :) Dodaję Cię do obserwowanych!
    ________________________________________
    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://nathalies-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy15.4.14

    Co Ty masz na stopach ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do takich oksfordków nie noszę skarpetek :)

      Usuń
    2. Anonimowy24.4.14

      wiadomo, przewiewne ;-)

      Usuń
  14. świetnie :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, jestem pod wrażeniem :D Wyglądasz genialnie :D Wesołych Świąt i zapraszam przy okazji do mnie:


    martiniqe.blogspot.com

    Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzecie zdjęcie wywołało smajla na mojej twarzy hahah ; D Naprawdę cudowna stylizacja, do tego masz świetne włosy. : )

    OdpowiedzUsuń