Daisy ♥

Obowiązki znowu przejęły górę i nawet nie zdążyłam się zorientować, że minęły ponad 2 tygodnie od ostatniego wpisu. Na szczęście przychodzę do Was z dosyć nietypowym nowym postem, bo zdjęcia robiłam na pobliskiej farmie. Od zawsze byłam ogromną miłośniczką zwierząt, dlatego cieszę się, że miałam okazję zobaczyć tyle wspaniałych zwierzaczków. Co prawda nie jest to typowy post ze stylizacją, ale będę dążyć do tego, aby na blogu nie pojawiały się tylko stylizacje, lecz również posty na inne tematy. Koniecznie chciałam się podzielić z Wami poniższymi zdjęciami jak i informacją, że u mnie w domu pojawiła się maleńka futrzana istotka, którą nazwaliśmy Daisy, a ta stała się moim oczkiem w glowie. ♥

My responsibilities are taking the vast majority of my free time and I haven't even noticed it's been 2 weeks since I posted the last note. Luckily, I have something for you today, and it's not a typical post because I took these photos on a local farm. I have always been a massive animal lover and this is why I was happy to have a chance to see so many lovely animals. I know it's not a note you would expect on here, but I am willing to slightly change the theme of the blog and include more posts about various topics too. I really wanted to share these photos with you, as well the fact that a small furry creature will now live with us, which we have called Daisy. ♥



















18 komentarzy / comments:

  1. PIEKNE ZDJECIA!!
    ZAPRASZAM NA KONKURS U MNIE DO WYGRANIA 20$ NA ZAKUP DOWOLNEJ RZECZY ZE SKLEPU OASAP
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/hello-halloveen.html

    OdpowiedzUsuń
  2. zwięrzęta urocze

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kózki i kociak są przeurocze!
    a koń... ja się boję koni ;P
    nie mam pojęcia dlaczego, ale mnie przerażają.
    chociaż to spokojne, dostojne, majestatyczne zwierzęta, to nigdy - przenigdy! - nie odważyłabym się pogłaskać konia ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne zdjęcia! przeurocze zwierzaczki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. jej cudowne zdjęcia, kocham konie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotek jest śliczny <3

    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne jeansy! :)

    jaki piękny kotek <3

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam zwierzaki :)
    dodałam do obserwowanych, będzie mi miło jak również to zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze zdjęcia, słodko wyglądasz, uwielbiam zwierzęta, niestety mam uczulenie na koty :(
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia, a kocurek przesłodki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kicia skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14.10.14

    Kociatko cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki słodki ten kotek!! Chcę<3
    uwielbiam zwierzęta, kochane słodziaki:))

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia,uroczy te zwierzaki! :))
    Dziękuję za kliki u mnie ♥
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne zdjęcia! Kociak, koń... idzie się zakochać! <3

    Zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kotek jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń