Keep Calm and Goodbye Summer

Kompletnie zapomniałam o istnieniu tych zdjęć, a robiłam je zaledwie niecały miesiąc temu. Pogoda zmieniła się dramatycznie i teraz nawet by mi się nie śniło żeby tak ubraną wyjść za próg mojego domu. Mimo wszystko koniecznie chciałam pokazać Wam jedną z moich ulubionych letnich sukienek w tym sezonie, bo idealnie wstrzeliła się w mój styl. Jaka jest Wasza opinia?

I have completely forgotten about the existence of these photos but I only took them less than a month ago. The weather has changed dramatically and currently I wouldn't even think of going out dressed like this. However, I still wanted to show you one of my favourite summer dresses of this season because it perfectly fits my style. What are your opinions?











 sukienka / dress - Primark
buty / shoes - Shoebou
torba / bag - Primark
naszyjnik / necklace - ? (Ebay)
zegarek / watch - Topshop

Stylizacja: KEEP CALM AND GOODBYE SUMMER

24 komentarzy / comments:

  1. przefajna ta sukienka!
    i jak mi się dobór cięższych dodatków tu podoba :))))!!!!!

    P.S. u Ciebie naprawdę tak zimno? u mnie wietrznie, ale znośnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tak zimno, że kurtki zimowe trzeba było powyciągać +do tego jeszcze te huragany... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaką masz śliczną sukieneczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sukieneczka, lubię takie.


    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się Twoja sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka strzał w 10 ;)
    pozdrawiam :) , woman-with-class.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna sukieneczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta sukienka! Ach, chciałoby się znowu wskoczyć w takie letnie ciuszki...

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka i buty!:))
    dodaję do obserwowanych :))

    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka i piękny uśmiech :) Obserwuję :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka ładna sukienka! I buty, i naszyjnik :)
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/cookies.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy27.10.14

    Cudowna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super botki,lubie cut out
    obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny look,śliczna sukienka i botki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zegarek, super buty, super sukienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy30.10.14

    uwielbiam 7 zdjęcie :) cudownie radosna na nim jesteś! buty strzał w dziesiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pięknie wyglądasz :-) świetne zdjęcia i stylizacja! Dzięki wielkie za odwiedziny u mnie ;-))) Pozdrowionka!

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudny blog!!!
    Świetnie wyglądasz:)

    thiefclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne sztyblety!:)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak to wszystko idealnie zestawilas! :)

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń