Take it easy

Dzisiejsza stylizacja odzwierciedla moje aktualne samopoczucie dotyczące pierwotnie entuzjastycznego rozpoczęcia nowego roku - który okazał się zupełnie przeciwnym, z dosyć luzackim podejściem. Już nie pierwszy raz, przeceniłam swoje podejście do chociażby postanowienia aby prowadzić zorganizowany tryb życia w którym wszystko jest poukładane tak jak należy.  Nie wiem jak Wy,  ale ja niestety mam tendencje do odkładania wszystkiego na ostatnią chwilę i to w większości powoduje lekki chaos w mojej organizacji. A Wy radzicie sobie z noworocznymi postanowieniami?







koszula / shirt - Topshop
kurtka / coat - New Look
spodnie / trousers - 
torba / bag - Asos
buty / shoes - Tk Maxx (Aigner) 
naszyjnik / necklace - Internacionale
Stylizacja: Take it easy

18 komentarzy / comments:

  1. Świetny look. Ja również wszystko odkładam na ostatnią chwilę.
    lady-kala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyglądasz - na wyluzowaną i radosną!
    a koszula jest przeurocza!

    ja postanowień żadnych nie robiłam, więc teraz przynajmniej się nie stresuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna koszula!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/01/walentynki-tuz-tuz.html

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER ZESTAW BARDZO PODOBA MI SIĘ TAKIE POŁĄCZENIE.

    CUDOWNY LOOK

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w styczniu taka zielona trawa? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. @ILUMINACJE.KONWERSACJE: Takie rzeczy tylko w Anglii :) Myślę, że może to być również kwestia filtru.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pozytywne zdjęcia! :)

    Jestem zauroczona twoim nagłówkiem!

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia i świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne zdjęcia :) świetna koszula

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look,taki wyluzowany i niewymuszony, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy24.1.15

    Cudownie wyglądasz... Bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń