You Are Stronger than You Think

Nawet nie potrafię stwierdzić kiedy dokładnie moje zamiłowanie do wszelkich rzeczy w stylu "Vintage" się zaczęło- i nie mówię tylko o ciuchach, ale rustykalne, klimatyczne wnętrza również mi się ogromnie podobają. Co do ubrań, to przygaszone kolory i ciemne, czasem skórzane (ale sztuczne!) akcenty najbardziej mnie fascynują i właśnie w takich zestawach czuję się najlepiej. 

To be honest, I can't even state when exactly I started loving all vintage stuff- and I'm not only talking about clothes, but rustic interiors are absolutely gorgeous too. I really like dressing in dark, faded colours with leather details as I feel the best in such outfits.












sukienka / dress - USC
kamizelka / vest - Primark
kapelusz / hat - New Look
buty / shoes - Tk Maxx (Aigner)
kolczyki / earrings - Yes (gift)
torba / bag - 


You Are Stronger than You Think - MODNAPOLKA.pl

19 komentarzy / comments:

  1. Vintage w takim boho wydaniu lubię - nie przepadam natomiast za codziennie noszonym vintage w wydaniu lat dwudziestych ani stempunkowym ;)
    zawsze mi to przebraniem trąci i pozą - a może po prostu mało udanych stylizacji na tę modłę widzialam?

    w każdym razie - Twój zestaw dzisiejszy bardzo mi się podoba!
    idealnie zgrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się całość, a dodatki już zupełnie skradły moje serce... Buty niby proste, ale w połączeniu ze skarpetami wyglądają świetnie, torba piękna no i oczywiście kapelusz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @LILLY MARLENNE: Zgadzam się z Tobą. Najbardziej do mnie przemawia nowoczesna adaptacja tego stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zakochana w kapeluszach ! Twój jest cudowny :) jak i cała stylizacja oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG ta stylizacja jest genialna <3 fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się taka stylizacja.

    Super look.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się taka stylizacja.

    Super look.

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja! :)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna stylizacja, piękny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcie mnie urzekło :)
    Wyglądasz przepięknie!
    Pozdrawiam S.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy29.1.15

    Beautiful! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna kolorystyka zestawu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietnie wyglądasz w tym kapeluszu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia jak i cały blog. Chetnie opublikujemy Twojego bloga w katalogu naszym katalogu www.justfashion.pl

    OdpowiedzUsuń