Boho

Coraz bardziej przewamia do mnie styl boho, czyli kolorowe, kwieciste i przede wszystkim swobodne ubrania. Nowoczesne adaptacje trendów sprzed wielu lat najbardziej mi odpowiadają, gdyż nie czuję się wtedy jakbym teleportowała się w czasie czy szła na imprezę w stylu lat x-dziesiątych. 
Czasami jeden ciuch potrafi zamienić przeciętną stylizację w zestaw w danym stylu i całkowicie odmienić to jak jesteśmy spotrzegani. Gdyby nie to oryginalne kimono, zestaw wydawał by się banalny i nudny, a brązowe dodatki skompletowały całość.

Coloruful, floral and most importanly loose and comfortable clothes- I've been liking the boho style a lot recently. I prefer modern adaptations of the trends from many years ago as I don't feel like I teleported myself in time or like I'm just about to go to a nineteen sixties themed (or something) party.
Sometimes one piece can change a boring outfit into something in a certain style and change the way we are perceived by others. If not this unique kimono, the whole outfit would seem dull and uninspiring and brown accessories put the whole look together. 











kimono / kimono - KLIK / CLICK
bluzka / top - Internacionale
spodnie / trousers - Bershka
torba / bag - Asos
buty / shoes - Aigner (Tk Maxx)




Boho - MODNAPOLKA.pl

19 komentarzy / comments:

  1. Jeden z moich ulubionych styli ubierania <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17.2.15

    Jakiego podkładu używasz ? Ten styl w twoim wykonaniu do mnie przemówił ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny zestaw :)
    to kimono jest przecudne !

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem fanką zestawów boho, więc i do mnie on bardzo przemawia :)
    uważam, że to jeden z lepszych Twoich zestawów - boho ładnie koresponduje z delikatnymi typami urody, więc pasuje do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @ANONIMOWY Na co dzień noszę zwyczajny BB Cream Garnier'a ale na potrzeby sesji założyłam podkład marki Bourjois- Healthy Mix :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdyby nie było tej narzutki, mielibyśmy prawie minimalizm, a tak mamy boho. Jedna rzecz a taka zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja, genialne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz bosko! Świeżo i lekko i radośnie - mega :)

    Zapraszam www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się boho w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz, bardzo Ci pasuje taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam podobno narzutkę i nie mogę doczekać się lata, kiedy będę mogła połączyć ją ze spodenkami! ;)
    Wyglądasz idealnie, pasuje do Ciebie taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, przepiękne zdjęcia ! ;)
    co powiesz na wspolna obserwacje ? :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja, oryginalny styl :)

    znalazłam Twojego bloga przez modną polkę i obserwuję #586
    jeśli to nie problem proszę również o obserwację :)
    http://xnataliie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń