Feelin Chic

Zapraszam na Facebooka i Instagrama

Make sure to check out my Facebook & Instagram
















płaszcz / coat - KLIK / CLICK
sukienka / dress - Primark
buty / shoes - New Look
torba / bag - River Island
naszyjnik / necklace - 






16 komentarzy / comments:

  1. Pięknie wyglądasz! Uwielbiam połączenie baby blue za pudrowym, pastelowym różem - jest takie delikatne i kobiece :-) przełamane czernią też super wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały zestaw, bardzo podoba mi się torba i płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny płaszczyk, pasuje do Ciebie taki dziewczęcy :)

    zapraszam do mnie :)
    http://obcasy-w-obiektywie.blogspot.com/2015/02/monday.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna torebka <3
    Cały zestaw bardzo na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezuniu płaszczyk jest przecudowny! ;)
    U mnie nowy pościak, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaką Ty masz... długą szyję!
    jak się ma taką łabędzią szyję, to ma się też dużo szczęścia, bo można nosić biżuterię na niej każdą ;)
    ech och - zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. @LILLY MARLENNE Zaskoczyłaś mnie tym komplementem, haha :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny płaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale wyglądasz, lubię takie pastelowe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super jest ta marynarka i ma piękny pastelowy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudowne zestawienie kolorów, piękny zestaw! : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy16.2.15

    Jak dziewczeco, podoba mi sie ;) A w jakim rozmiarze wybralas ten plaszczyk?

    OdpowiedzUsuń
  14. @ANONIMOWY Wzięłam M, żeby był swobodny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy16.2.15

    Moze sie na niego zdecyduje, dzieki! ;3

    OdpowiedzUsuń