Come As You Are










 koszula / shirt - H&M
kurtka / jacket - Mango
spodnie / trousers - H&M
buty / shoes - House
torba / bag - ? (Clothes Show Live 2014)
okulary / sunglasses - Matalan
naszyjnik / necklace - Internactionale


SUMMER CLOTHES WISHLIST

Kliknij na zdjęcia, aby zobaczyć cenę
Click on the pictures to see the price



        

         

       





Come As You Are - MODNAPOLKA.pl

15 komentarzy / comments:

  1. jest delikatna bluzka, jest dobrana do niej ciężka kurtka, są masywne buty... jest więc bardzo fajny kontrast, który lubię!
    mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestawik! i nie wyobrażam go sobie bez tej koszuli! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie proste stylizacje są najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz a z wish listy przygarnęłabym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja świetna, wpadłam mi w oko torebeczka :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Spodnie są przecudowne!:) Pozdrawiam

    www.honatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny look:)
    Wybrałaś świetne kombinezony i sukienki !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna :)
    Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam słabość do takich kurteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo dziewczęcą i delikatną urodę a takie rock'n rollowe stylizacje bardzo Ci pasują - lubię takie kontrasty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń