Butterfly Sleeve Dress | New FIRMOO Glasses







sukienka / dress - Asos
torebka / bag - ? (gift)

_____________________________________________________________________________

FIRMOO.COM

To już moja kolejna para okularów od Firmoo. Jeżeli jeszcze nie wiecie, Firmoo to jeden z największych sklepów internetowych oferujących okulary. W sklepie znajdziemy okulary dla każego; poczynając na okularach korekcyjnych, zerówkach i kończąc na okularach przeciwsłonecznych.
Na stronie internetowej znajdziemy ogromną ilość oprawek w różnych stylach, więc jest z czego wybierać. Każy klient może spersonalizować dla siebie szkła z bogatej listy opcji przy składaniu zamówienia.
Zdecydowałam się na oprawki w kolorze bordowym, który zmienia on odcień pod światło, co daje bardzo oryginalny i ciekawy efekt. Jakość i wykonanie jest zaskakująco dobre jak na tak atrakcyjnie niską cenę. 
Jestem pozytywnie zaskoczona szybką realizacją mojego zamówienia jak i dostawy, która trwała około tygodnia.
Jeżeli jesteście zaineteresowani okularami z Firmoo, to mogę Wam ich szczerze polecić, a dodatkowo nowi klienci mogą otrzymać pierwszą parę okularów za połowę ceny. Aby dowiedzieć się więcej, odsyłam Was tutaj.


If you don't know yet, Firmoo is one of the largest online shops offering glasses. In this shop you can find glasses for almost anyone; starting with prescription glasses, "nerd" glasses and ending with sunglasses.
We can find a massive selection of glasses in different styles on the website, so there is a lot to choose from. Every customer is able to personalize their glasses from a rich list of options when making an order.
I have decided to go with glasses in wine red, which slightly changes colour when put in light- this gives it a unique and very interesting effect. The quality is surprisingly good considering the low price.
I was also positively surprised by the fast delivery, which lasted only about a week.
If you are interested in Firmoo glasses, I can honestly recommend them to you and additionally, new customers can order their first pair of glasses for half price.For more details, click here.










Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

17 komentarzy / comments:

  1. bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience:) do twarzy Ci w tym delikatnym kolorze:)D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna sukiena bardzo delikatna i kobieca :) fantastyczny kroj - opadajace ramie jest seksowne ale nie wulgarne :) slicznie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba mam te same okularki, bo również wczoraj składalam zamówienie, ale nie jestem pewna :D
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie Ci w jasnych kolorach;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna sukienka, bardzo żałuję, że nie widać jej w całej okazałości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Świetnie wyglądasz. Też mam okulary od Firmoo, wymieniłam szkła i chodzę w nich na co dzień :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  8. @STARA LUMPEKSIARA Sukienka ma długość przed kolano. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, ich okulary są świetne!<3 Sama mam i bardzo polecam!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia i piękna Ty !
    Aż dziw, ze jestem u Ciebie po raz pierwszy, lecz na pewno nie ostatni :*
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna ;*

    Zapraszam do wzajemnej obserwacji !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukienka i torebka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sukienka i torebka :-)

    OdpowiedzUsuń