A bit of a change

Nieczęsto można mnie zobaczyć w tak sportowym wydaniu na co dzień, ale tym razem zrobiłam wyjątek i postawiłam na wygodę. Głównym elementem stylizacji była jeansowa czapka, która bardzo fajnie współgra z jeansowymi spodniami. Tego snapbacka wypatrzyłam w dziale męskim w "New Look'u", z czego się bardzo cieszę, bo czapki z napisami typu "Obey" nie dokońca wpisują się w mój styl. Co myślicie o tej odmianie?

I don't wear such sporty outfits very often, but I made an exception this time and decided to be comfortable (for once). The main element of this outfit is the denim snapback, which really suits the denim jeans. I found this particular snapback in the men's section in "New Look", and I'm very happy because of that as I don't think hats with a caption such as "Obey" don't really suit my style. What do you think of this change?









bluzka / top - 
jeansy / jeans - H&M
buty / shoes - Vans
snapback - New Look (men's section)
pierścionki / rings - New Look & River Island

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl
_____________________________________________________________________________________

Jeżeli szukacie tanich, a zarazem modnych i bardzo oryginalnych ciuchów na lato, to polecam Wam TĄ firmę. Ja już u nich zamówiłam kilka ciuszków. Kliknijcie w poniższe zdjęcia, aby przejść na ich stronę.

If you are looking for cheap and fashionable and very unique summer clothes, I recommend you THIS online store. I have already ordered some clothes for them. Click on the below photos in order to process onto the website.

  





20 komentarzy / comments:

  1. super!
    ta czapka dodaje Ci wiele uroku - a to nie zdarza się często w wypadku, kiedy kobieta decyduje się na takie nakrycie głowy ;)

    i rzeczywiście - ze spodniami zgrywa się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam full capy :D
    Mam te same jeansy. Bardzo ładnie wyglądasz. Look nie przesadzony stonowany. Wszystko pasuje do siebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz w tej czapce, pasuje Ci. Całość na luzie bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swieta stlizacja ja tez ie przepadam za takimi czapkami wiec ta jest mila odmiana i wyglada swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo podoba mi się czapka, a Tobie bardzo pasuje taki sportowy sty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny luźny zestaw! Czapa fajnie uzupełnia całość i dodaje Ci uroku.

    OdpowiedzUsuń
  7. jestes przepiekna i masz cudowny styl :) :* Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy16.5.15

    cały outfit patrząc na poprzednie stylizacje wydaje się nie Twoją bajką, a jednak wyglądasz niesamowicie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz w czapce! Uśmiech <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej masz piękny uśmiech, a czapka z daszkiem dodaje Ci uroku! :)

    Lila

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny strój. Super blog i rewelacyjny post. Będę często wpadać. Mam prośbę o pomoc w dobiciu do 200 czytelników, więc jeśli spodoba ci sie moj blog to zaobserwuj <3
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś piękna, a ta czapka nadaje Ci uroku. Podoba mi się Twój styl, więc zostaje na dłużej ;)

    Zapraszam
    Darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja, a czapka idealnie ci pasuje :)

    http://chiconic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostawiam Ci nominację do LBA. Więcej informacji u mnie -> http://anonimowaa12.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-awards.html :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pytałaś o wspólną obserwację
    Ja już teraz Twoja kolej :)
    Liczę na Uczciwy rewanż
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń