Denim & White Combo









sukienka / dress - Topshop
kurtka / jacket - H&M
buty / shoes - New Balance
naszyjnik / necklace - 
czapka / hat - New Look

Denim & White Combo

18 komentarzy / comments:

  1. ciekawe połączenie tak eleganckiej sukienki z btami new balance! przyznam, że spodobał mi się taki duet :)

    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna stylizacja :)
    fajnie połączyłaś sukienkę z butami

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. prosto, ale z pazurem!
    mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie eleganckiej sukienki ze sportowymi butami ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja super :)
    fajny blog chętnie zajrzę tu nie raz :)

    jeśli możesz zaobserwuj odwdzięczę się tym samym, pozdrawiam :)
    http://syllenadagga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka zniewalająca ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka robi wrażenie, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z butów jesteś zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
  11. @VEN LIFESTYLE To są moje aktualnie najwygodniejsze buty i noszę ję prawie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka:) zazdroszczę tak opalonych nóg ;)
    Pozdrawiam
    robemonstre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pobaja mi sie takie niekonwencjonlne polaczenia ;) Wybacz brak polskich znakow, ale nie mam ich na tej klawiaturze. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń