ETHNIC












sukienka / dress - Glamorous
kamizelka / vest - River Island
buty / shoes - Primark
choker necklace - New Look



ETHNIC - MODNAPOLKA.pl

11 komentarzy / comments:

  1. Bardzo ładna stylizacja ;) Podoba mi również widok, który jest za tobą :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz, zapraszam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy zestaw:) świetna sukienka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak patrzę na te zdjęcia to robi mi się mega zimno patrząc na to, co widzę za oknem :p. Świetna sukienka!
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie! A gdzie tak ciepło? zapraszam do mnie www.fitnessizycie.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. @MARYSIA-K Niestety taka pogoda nie w Polsce, a na Majorce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @MONIKA K. Na Majorce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! To zazdroszczę Majorki. Zapraszam do mnie www.fitnessizycie.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sukienka i bardzo ładne zdjęcia:)

    zapraszam:*
    www.mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy5.11.15

    Beautiful photos <3

    OdpowiedzUsuń