Summer Throwback

Coraz bardziej jesienne widoki witają nas za oknami, a ja wracam z obiecanymi i zaległymi zdjęciami z Majorki. Lubię wracać do tych zdjęć, bo myślami przenoszę się do ciepłego klimatu w którym wszystko jest takie wakacyjne i pogodne. Napiszcie mi w komentarzach co sądzicie o tej wyściowej stylizacji. :)

Autumn landscapes begin to appear behind our windows, and I'm back with some promised photos from Mallorca. I really like looking back at those photos, as they remind me of the hot climate and everything seems so summery and lovely. Let me know in the comments what you think of this evening outfit. :)








 kombinezon / playsuit - New Look
kopertówka / purse - 
naszyjnik / necklace - Wallis



Summer Throwback

16 komentarzy / comments:

  1. Cudowny kombinezon, a takie zdjęcia z wakacji od razu poprawiają humor!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie wyglądasz, przedostatnie zdjęcie niczym wyjęte z tumblr :)
    uwielbiam taką elegancką stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, prosto i subtelnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie! 150% klasy <3
    Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna sukienka, ślicznie Ci w takim kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy15.10.15

    Ale rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kombinezon, bardzo pasuje Ci ten pudrowy kolor:)
    zapraszam do siebie:)
    http://mesmerize87.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  10. So romantic dress....I love so much this combination!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wyglądasz, najbardziej mi się podoba naszyjnik

    Przeczytałam na forum modnapolka.pl , że jesteś chętna do wspólnej obserwacji. Ja już zaobserwowałam więc teraz twoja kolej : http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbieram szczękę z podłogi... Fantastycznie wyglądasz! Boski kombinezon! Też taki chcę! Aaaaa! Cudo, cudo, CUDO!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy23.10.15

    Ale pięknie wyglądasz ! http://everything-you-need.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny kombinezon! Wyglądasz w nim rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna jesteś bardzo! :)
    obserwuje!

    KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń