Back in London

PL:

Chciałabym zacząć tego posta wielkimi przeprosinami za moją kilkumiesięczną nieobecność, która była spowodowana ogromem obowiązków związanych ze szkołą i pracą. W między czasie w moim życiu dużo się działo; przede wszystkim dostałam się na studia w Londynie, ale to jeszcze wiąże się ze zdaniem egzaminów od których to wszystko zależy. Trzymajcie kciuki. ;)
Z okazji mojej 18stki, pojechałam do Londynu na spektakl Króla Lwa w teatrze Lyceum. Od dłuższego czasu gdzieś w podświadomości miałam luźną myśl żeby to zobaczyć, ale nigdy nie brałam tego pod uwagę na poważnie. Jednak bilet na ten spektakl okazał się miłą niespodzianką. Po obejrzeniu całości zdałam sobie sprawę jak warto było to zobaczyć z racji, że Król Lew to zawsze była, jest i będzie moją ulubioną bajką Disneya. Największe wrażenie zrobiły na mnie kostiumy jak i scenografia, ale gra aktorska też była znakomita. Jako, że był to musical, aktorzy również zaprezentowali wysoki poziom taneczny jak i wokalny. Wszystko to zgrało się w spójną całość którą się przyjemnie oglądało i naprawdę Wam polecam, a nawet nalegam, żebyście się wybrali na Króla Lwa jeżeli będziecie mieli taką możliwość. 


EN:

Firstly I would like to apologize for my absence which lasted a few months, but was caused by the enormous amount of school and work related responsibilities. In the meantime, quite a few things happened in my life; for example I got an offer from uni in London, but this means I have to focus on getting good grades in my exams in order to get in. Fingers crossed. ;)
I went to London to see the Lion King in the Lyceum theatre for my eighteenth birthday. I had this thought of seeing this particular show in the back of my mind for a while now, but I never actually considered it for real. However, it was lovely when I found out that I was actually see to watch it. After I watched the performance, I realised that it was really worth it since the Lion King has been, currently is and will always be my favourite Disney movie. I found the costumes and the scenography the most impressing, but acting was also excellent. As this was a musical performance, the actors presented quality dance and vocal skills. Everything created a coherent show, which was very enjoyable to watch and I really recommend that you go and see it if you have a chance to.










sukienka / dress - H&M
botki / boots - New Look
torebka / bag - MK
naszyjnik / necklace - Primark
okulary / sunglasses - Primark

16 komentarzy / comments:

  1. Śliczna sukienka, ciekawie wygląda w połączeniu z botkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look. bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna :)

    http://agiistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, żeby wszystkie Twoje plany wypaliły!
    Najważniejsze to chcieć i potrafić spełniać marzenia!

    Przepiękna tunika :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja botki pochowałam już jakiś czas temu głęboko do szafy ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne zdjecia!!! a sukieneczka przeurocza ;)
    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy10.5.16

    mega <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastycznie wyglądasz:) śliczną masz sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia, wyglądasz genialnie ;)
    uwielbiam Londyn !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym się wybrała na ten spektakl:D Śliczna sukienka:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentujesz, sukienka to strzał w dziesiątkę. Chętnie bym się wybrała na taki spektakl, bo "Król Lew" to piękna historia :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy9.6.16

    idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudowna stylizacja! Taki styl idealnie do Ciebie pasuje :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylówka i cudowne zdjęcia! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń